Contact Us
Contact us for telephone or E-mail support
In the event that a Canon product develops a fault, our customers are covered by the Canon European Warranty System (EWS) which ensures that the fault is resolved free of charge for a limited period of time after purchase (terms and conditions apply).
The EWS is comprised of two different service offerings and the offering that is applicable to you is determined by your location and the product you have purchased. For most Canon consumer products, a Return To Base service is offered. If a product develops a manufacturing fault during the warranty period then it must be returned to a Canon approved repair facility where it will be repaired free of charge by Canon authorised technicians. Your product will be returned to you when the repair is complete.
For eligible Laser and Inkjet products (in selected countries only), an On-Site service is offered. Please refer to the On-Site terms and conditions below to view the list of eligible products.
If an eligible product develops a manufacturing fault during the warranty period then On-Site Warranty service will be provided in one of the following ways:
On-Site Repair (via technician)
On-Site Exchange (via courier)
If On-Site terms and conditions are not listed below then our On-Site service is not available in your country. In this instance, only Return To Base warranty service will be provided.
Ε: Ποια εγγύηση ισχύει για τα προϊόντα Canon που αγοράζονται στην Ευρώπη;
Α: Γενικά, η Canon προσφέρει το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (European Warranty System – EWS) για προϊόντα που αγοράζονται στις εξής χώρες:-
Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχική Δημοκρατία και Φινλανδία.
Ανατρέξτε στους πλήρεις Όρους και τις Προϋποθέσεις της παρούσας εγγύησης.
Ε: Πρέπει να δηλώσω το προϊόν μου στην Canon για να εφαρμοστεί ή να ενεργοποιηθεί το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS);
A: Γενικά, δεν υπάρχει νομική απαίτηση να δηλώσουν οι πελάτες ένα προϊόν στην Canon για τους σκοπούς εγγύησης EWS. Η δήλωση ενός προϊόντος στην Canon μέσω Canon iD θα μας επιτρέψει να σας στέλνουμε στοχευμένο υλικό προώθησης και ενημερώσεις σχετικά με τα προϊόντα σας. Ορισμένες περιστασιακές εγγυήσεις στα πλαίσια προσφορών ενδέχεται να απαιτούν δήλωση στην Canon, αλλά αυτό θα καθορίζεται από τους ειδικούς όρους και τις προϋποθέσεις της εκάστοτε προσφοράς.
Ε: Ποιες πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση θα πρέπει να βρω μέσα στη συσκευασία όταν αγοράζω ένα προϊόν Canon;
Α: Για τις χώρες όπου ισχύει το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS), κάθε συσκευασία προϊόντος περιέχει γενικά μια Κάρτα Εγγύησης EWS μέσα στη συσκευασία. Αυτή μοιάζει όπως στα ακόλουθα παραδείγματα:
Ε: Πρέπει να συμπληρώσω και να επιστρέψω οποιαδήποτε έγγραφα στην Canon για να δηλώσω την εγγύηση EWS που διαθέτω;
Α: Δεν χρειάζεται να επιστρέψετε οποιαδήποτε έγγραφα στην Canon για να εγγραφείτε στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS). Εάν θέλετε να υποβάλετε αίτημα εγγύησης συγκεκριμένα για επισκευή στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης (EWS), θα πρέπει πάντα να προσκομίζετε στην Canon την αρχική, έγκυρη απόδειξη αγοράς (η οποία περιλαμβάνει την αρχική ημερομηνία αγοράς) για το εν λόγω προϊόν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απαιτείται συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης. Για συγκεκριμένες απαιτήσεις, ανατρέξτε στην εκάστοτε χώρα αγοράς.
Ε: Ποια έγγραφα απαιτούνται για την υποβολή αξίωσης επισκευής στο πλαίσιο της εγγύησης EWS;
Α: Αν θέλετε να υποβάλετε αίτημα εγγύησης συγκεκριμένα για επισκευή στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης, θα πρέπει πάντα να προσκομίζετε στην Canon την αρχική, έγκυρη απόδειξη αγοράς (η οποία περιλαμβάνει την αρχική ημερομηνία αγοράς) για το εν λόγω προϊόν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απαιτείται συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης. Για συγκεκριμένες απαιτήσεις, ανατρέξτε στην εκάστοτε χώρα αγοράς. Στα διαφημιστικά προγράμματα εγγύησης μπορεί επίσης να ορίζονται περαιτέρω απαιτήσεις, οπότε θα πρέπει να ανατρέχετε στους συγκεκριμένους Όρους και προϋποθέσεις οποιασδήποτε διαφημιστικής προσφοράς (αν ισχύει)
Ε: Πώς μπορώ να δηλώσω μια εγγύηση EWS για ένα προϊόν Canon που έχω λάβει ως δώρο;
A: Γενικά, δεν υπάρχει νομική απαίτηση να δηλώσουν οι πελάτες ένα προϊόν στην Canon για τους σκοπούς εγγύησης EWS. Αν θέλετε να υποβάλετε αίτημα εγγύησης συγκεκριμένα για επισκευή στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης, θα πρέπει πάντα να προσκομίζετε στην Canon την αρχική, έγκυρη απόδειξη αγοράς (η οποία περιλαμβάνει την αρχική ημερομηνία αγοράς) για το εν λόγω προϊόν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απαιτείται συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης. Αυτή η απαίτηση απόδειξης αγοράς (συμπεριλαμβανομένης της αρχικής ημερομηνίας αγοράς) ισχύει επίσης για τα προϊόντα που λαμβάνονται ως δώρο.
Ε: Ποια είναι η διάρκεια ισχύος μιας τυπικής εγγύησης EWS της Canon;
Α: Γενικά, τα προϊόντα Canon παρέχονται με Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης 24 μηνών. Μπορεί να ισχύουν εξαιρέσεις, συχνά στην περίπτωση που τα καταστήματα λιανικής προσφέρουν τις δικές τους προωθητικές ενέργειες επέκτασης εγγύησης. Σε περίπτωση αμφιβολίας, ανατρέξτε στην ενότητα εγγύησης του ισχύοντος ιστότοπου υποστήριξης της Canon για τη χώρα σας ή στο κατάστημα λιανικής πώλησης (στην περίπτωση επεκτάσεων της εγγύησης του καταστήματος λιανικής πώλησης).
Ε: Εάν αγοράσω ένα προϊόν Canon εκτός των χωρών στις οποίες η Canon προσφέρει το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS), θα καλύπτεται το προϊόν μου από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS) εάν είμαι κάτοικος μιας χώρας-μέλους του EWS;
Α: Λεπτομέρειες σχετικά με τη συγκεκριμένη εγγύηση που προσφέρεται ανά προϊόν περιέχονται γενικά στη συσκευασία του προϊόντος. Γενικά, τα προϊόντα καλύπτονται από μια εγγύηση που ισχύει για την εκάστοτε γεωγραφική περιοχή πωλήσεων και οι πελάτες θα πρέπει να επιστρέφουν οποιαδήποτε προϊόντα στην αντίστοιχη γεωγραφική περιοχή για να μπορέσουν να υποβάλουν αξίωση επισκευής στο πλαίσιο της εγγύησης. Γενικά, η Canon δεν προσφέρει κάποια παγκόσμια εγγύηση, εκτός αν αυτό αναφέρεται ειδικά για συγκεκριμένα προϊόντα / γεωγραφικές περιοχές.
Ε: Εάν έχω αγοράσει ένα προϊόν Canon και αργότερα αποφασίσω να το παραδώσω/πουλήσω σε κάποιον άλλο εντός της καθορισμένης περιόδου εγγύησης για το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS), η εγγύηση EWS μεταφέρεται με το προϊόν;
A: Ναι, τα προϊόντα Canon καλύπτονται από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS), ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο πραγματικός κάτοχος του προϊόντος. Ωστόσο, η ημερομηνία έναρξης και λήξης της εγγύησης θα ισχύει για την αρχική ημερομηνία αγοράς και όχι για την ημερομηνία της επόμενης πώλησης. Εάν θέλετε να υποβάλετε αίτημα εγγύησης συγκεκριμένα για επισκευή στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης (EWS), θα πρέπει πάντα να προσκομίζετε στην Canon την αρχική, έγκυρη απόδειξη αγοράς (η οποία περιλαμβάνει την αρχική ημερομηνία αγοράς) για το εν λόγω προϊόν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να απαιτείται συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης. Για συγκεκριμένες απαιτήσεις, ανατρέξτε στην εκάστοτε χώρα αγοράς.
Ε: Εάν έχω αγοράσει ένα προϊόν Canon που καλύπτεται από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Εγγύησης (EWS) και ταξιδεύω σε άλλη χώρα που δεν καλύπτεται από το EWS και το προϊόν απαιτεί επισκευή, θα μου δοθεί εγγύηση για επισκευή;
A: Τεχνικά, οι εγγυήσεις της Canon ισχύουν μόνο στην περιοχή στην οποία έχει πωληθεί το προϊόν και για την οποία περιλαμβάνονται στη συσκευασία συγκεκριμένες λεπτομέρειες εγγύησης. Γενικά, η Canon δεν προσφέρει κάποια παγκόσμια εγγύηση, εκτός αν αυτό αναφέρεται ειδικά για συγκεκριμένα προϊόντα / γεωγραφικές περιοχές. Συνιστούμε πάντα στους πελάτες της Canon να επικοινωνούν με τους τοπικούς αντιπροσώπους της Canon για να βλέπουν ποια βοήθεια είναι δυνατή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρειαστεί να πληρώσετε για τις απαιτούμενες επισκευές και κατόπιν να προσπαθήσετε να ζητήσετε το ποσό από την Canon (αυτό ισχύει μόνο εάν η βλάβη που επισκευάστηκε καλύπτεται από τους όρους του EWS – για παράδειγμα, αποκλείεται η κακή χρήση από τον πελάτη) μόλις επιστρέψετε στην περιοχή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εγγύησης (EWS). Για να υποστηρίξετε την αξίωσή σας, σας συμβουλεύουμε να διατηρείτε πάντα όλα τα σχετικά έγγραφα που σχετίζονται με τις χρεώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί/τις επισκευές που έχουν διεκπεραιωθεί.
Contact us for telephone or E-mail support
Register your product and manage your Canon ID account
Locate a repair centre and find other useful information regarding our repair process