Σέρβις και επισκευή προϊόντων
Μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με την αποστολή του προϊόντος σας για σέρβις ή επισκευή. Εδώ θα δείτε πώς να εντοπίσετε ένα κέντρο επισκευών, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να κανονίσετε το σέρβις ή την επισκευή, καθώς και διάφορες συχνές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να βρείτε την απάντηση σε τυχόν απορίες σας.
Διαδικασία σέρβις και επισκευής
Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με το προϊόν σας, επισκεφθείτε πρώτα τον ιστότοπο Υποστήριξης της Canon για να δείτε τους οδηγούς χρήστη, τα αρχεία προς λήψη, τις Συχνές ερωτήσεις και άλλες χρήσιμες πληροφορίες αντιμετώπισης προβλημάτων.
Η δημιουργία ενός λογαριασμού επιτρέπει μια πιο ομαλή διαδικασία υποβολής αιτημάτων και απόκτησης πρόσθετων προνομίων.
Αν είστε επιχείρηση, απλώς κάντε κλικ στο στοιχείο [BUSINESS] (Επιχείρηση) παρακάτω για να εγγραφείτε/συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να επεξεργαστείτε το αίτημά σας.
Αν είστε ιδιώτης, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Canon ή να υποβάλετε το αίτημα κάνοντας κλικ στο στοιχείο [CONSUMER] (Καταναλωτής) παρακάτω.
Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε μια φόρμα. Για να διασφαλίσουμε την άμεση επισκευή/σέρβις και επιστροφή των προϊόντων σας, θα πρέπει να μας δώσετε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε.
Κατά τη διάρκεια αυτού του βήματος, θα λάβετε οδηγίες και συμβουλές για την ισχύουσα τοποθεσία σέρβις, είτε πρόκειται για Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, το Canon Factory Centre ή έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Σέρβις της Canon για τα προϊόντα σας.
Η σύνοψη της παραγγελίας σας περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες του αιτήματός σας και πρέπει να παρέχεται μαζί με τον εξοπλισμό σας. Εκτυπώστε την και στείλτε την μαζί με τα προϊόντα σας, ώστε να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε την παραλαβή τους και να έχουμε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για την επεξεργασία του αιτήματός σας.
Αν δεν μπορείτε να εκτυπώσετε τη σύνοψη της παραγγελίας, επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια.
Στείλτε (ή μεταφέρετε) τα προϊόντα σας στην κατάλληλη τοποθεσία σέρβις, διασφαλίζοντας ότι είναι συσκευασμένα με ασφάλεια.
Ανατρέξτε στις Συχνές ερωτήσεις παρακάτω για να μάθετε πώς να συσκευάζετε με ασφάλεια τα προϊόντα σας, καθώς σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να προκληθεί περαιτέρω ζημιά κατά τη μεταφορά.
Η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, εάν απαιτείται η έγκρισή σας για να προχωρήσει το αίτημά σας. Θα λάβετε ένα email με οδηγίες σχετικά με τον τρόπο παρακολούθησης της κατάστασης του αιτήματός σας ή μπορείτε να μεταβείτε στον λογαριασμό σας για ενημερώσεις.
Αν ζητήσατε σέρβις σε έναν συνεργάτη σέρβις μας, οι διαδικασίες που ακολουθεί μπορεί να διαφέρουν.
Στόχος μας είναι να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Ανάλογα με το αίτημά σας, τα προϊόντα θα αποσταλούν ή θα ετοιμαστούν από εμάς για παραλαβή.
Αν χρειάζεστε κατεπείγουσα επιστροφή των προϊόντων σας, μπορείτε να εγγραφείτε στο CPS (αν είστε επιχείρηση) ή να προσθέσετε την ένδειξη «Υπηρεσία Εξπρές» στο αίτημά σας (υπόκειται σε διαθεσιμότητα).
Αν ζητήσατε σέρβις σε έναν συνεργάτη σέρβις μας, οι διαδικασίες που ακολουθεί μπορεί να διαφέρουν.
Δεν χρειάζομαι επισκευή, χρειάζομαι…
Συντήρηση
Διατηρήστε τον εξοπλισμό σας πλήρως λειτουργικό
Αναβαθμίσεις
Βελτιώστε τις ικανότητες απόδοσης επιλεγμένων προϊόντων
Υπηρεσίες Εξπρές
Αν βιάζεστε, προσφέρουμε καθαρισμό αισθητήρα ενώ περιμένετε, ενώ υπάρχουν διαθέσιμοι και πιο γρήγοροι χρόνοι παράδοσης.
Διαδικασία σέρβις και επισκευής
Καθώς μπορεί να υπάρχουν μικρές τοπικές διαφορές ανά χώρα, ελέγξτε τις σελίδες υποστήριξης για τη χώρα διαμονής σας μέσω του επιλογέα χώρας.
-
Αρχικά, σας προτείνουμε να ανατρέξετε στην ενότητα Υποστήριξη προϊόντων, η οποία περιλαμβάνει πληροφορίες που μπορεί να σας βοηθήσουν να επιλύσετε το πρόβλημα. Αφού επιλέξετε το προϊόν σας, θα έχετε πρόσβαση σε συχνές ερωτήσεις, καθώς και σε επιλογές λήψης εγχειριδίων χρήσης, προγραμμάτων οδήγησης, λογισμικού και firmware.
Εναλλακτικά, μπορείτε να κανονίσετε μια επισκευή όπως ορίζεται παρακάτω.
-
1 - Υποβάλετε αίτημα για σέρβις ή επισκευή
Υποβάλετε το αίτημά σας στη διαδικτυακή πύλη Σέρβις και Επισκευής της Canon, μεταβαίνοντας στις ενότητες Προγραμματισμός σέρβις ή Προγραμματισμός επισκευής.
Θα λάβετε καθοδήγηση για τα σχετικά βήματα, ώστε να παρέχετε όλες τις σχετικές πληροφορίες (δηλ. τύπο αιτήματος, πληροφορίες βλάβης, απόδειξη αγοράς κ.λπ.), ενώ επίσης μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον προϊόντα στο αίτημά σας (αν χρειάζεται).
Θα ενημερωθείτε για το σχετικό κέντρο σέρβις για το προϊόν σας – είτε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, είτε ένας εξουσιοδοτημένος συνεργάτης σέρβις της Canon. Λάβετε υπόψη ότι οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σέρβις της Canon είναι ανεξάρτητες εταιρείες και, συνεπώς, λειτουργούν με τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις. Επομένως, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για περισσότερες λεπτομέρειες, πριν τους στείλετε οποιαδήποτε προϊόντα για σέρβις ή επισκευή.
Ανάλογα με το προϊόν σας, ενδέχεται να σας παραπέμψουμε στην ομάδα υποστήριξης, η οποία θα σας προσφέρει περαιτέρω βοήθεια.
2 - Μετά την υποβολή του αιτήματος σέρβις ή/και επισκευής, εκτυπώστε τη «Σύνοψη παραγγελίας», την οποία θα πρέπει να επιστρέψετε μαζί με το προϊόν σας.
Αφού υποβάλετε το αίτημά σας, μπορείτε να εκτυπώσετε τη «Σύνοψη παραγγελίας» και ένα αντίγραφο θα σας αποσταλεί επίσης μέσω email (σε περίπτωση που χρειαστεί να το εκτυπώσετε αργότερα). Η «Σύνοψη παραγγελίας» περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες του αιτήματός σας και θα πρέπει να παρέχεται μαζί με το προϊόν σας κατά την αποστολή του στο κέντρο σέρβις (είτε στο Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, είτε σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon). Αυτό θα επιτρέψει στο κέντρο σέρβις να επιβεβαιώσει την παραλαβή των προϊόντων σας και θα παράσχει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για την επεξεργασία του αιτήματός σας.
3 - Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι συσκευασμένο με ασφάλεια για τη μεταφορά
Όταν στέλνετε ένα προϊόν σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon ή σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon, δεν συνάπτετε συμφωνία με την Canon και, συνεπώς, η Canon δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά που προκύπτει κατά τη μεταφορά.
Σας συνιστούμε να συσκευάσετε με ασφάλεια το προϊόν σας. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήστη για οδηγίες αποστολής, καθώς σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να προκληθεί περαιτέρω ζημιά κατά τη μεταφορά. Ανάλογα με την αξία του προϊόντος, μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ασφαλίσετε την αποστολή. Έχετε επίσης την επιλογή να μεταφέρετε αυτοπροσώπως τα προϊόντα σας σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon ή σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon.
4 - Τι γίνεται μετά την αποστολή του προϊόντος μου για σέρβις ή επισκευή;
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αποσταλεί σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon:
Κατά την παραλαβή, τα προϊόντα σας θα καταχωριστούν στο σύστημά μας και θα σας σταλεί ένα μήνυμα επιβεβαίωσης παραλαβής, που θα επιβεβαιώνει την παραλαβή τους.
Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της παραγγελίας σας και αξιολογηθούν τα προϊόντα σας, είτε θα συνεχίσουμε αμέσως με το αίτημά σας (σύμφωνα με τους Όρους Σέρβις και Επισκευής) ή, εφόσον χρειάζεται, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να ζητήσουμε την έγκρισή σας για να συνεχίσουμε (π.χ. στην περίπτωση των Προσφορών Χρόνου και Κόστους Παράδοσης).
Η αποδοχή της παραγγελίας και η ολοκλήρωση της σύμβασης για την αγορά της υπηρεσίας Σέρβις και Επισκευής πραγματοποιείται με την έναρξη των αιτούμενων εργασιών Σέρβις ή Επισκευής, εκτός εάν σας ειδοποιήσουμε ότι δεν αποδεχόμαστε την παραγγελία σας. Θα αποθηκεύσουμε τους όρους της σύμβασής σας και εσείς θα λάβετε ένα αντίγραφο κατά την αποδοχή της παραγγελίας σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαδικτυακή πύλη Σέρβις και Επισκευής της Canon για να ελέγχετε την κατάσταση του αιτήματός σας και, όπου είναι απαραίτητο, να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon.
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αποσταλεί σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon:
Λάβετε υπόψη ότι οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σέρβις της Canon είναι ανεξάρτητες εταιρείες και, συνεπώς, λειτουργούν με τους δικούς τους όρους, προϋποθέσεις και διαδικασίες. Επομένως, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για περισσότερες λεπτομέρειες, πριν τους στείλετε οποιαδήποτε προϊόντα για σέρβις ή επισκευή.
Σημείωση: Οι παραπάνω πληροφορίες αποτελούν μόνο συμβουλές προς τους πελάτες και δεν αποτελούν κανενός είδους συμφωνία μεταξύ της Canon και του πελάτη. Οι ειδικοί όροι και προϋποθέσεις του Κέντρου Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon ή του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη σέρβις της Canon θα υπερισχύουν όλων των πληροφοριών που παρέχονται σε αυτήν τη σελίδα.
Συχνές ερωτήσεις για το σέρβις και τις επισκευές
-
Σε περίπτωση που θέλετε μια υπηρεσία για το προϊόν Canon σας, τα Κέντρα Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon μπορούν να σας προσφέρουν μια σειρά από υπηρεσίες σταθερής τιμής, ανάλογα με τα προϊόντα σας:
- Υπηρεσίες συντήρησης: Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες στη σελίδα συντήρησης
- Υπηρεσίες αναβάθμισης: Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες στη σελίδα αναβαθμίσεων
- Υπηρεσίες άμεσης εξυπηρέτησης: Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες στη σελίδα υπηρεσιών άμεσης εξυπηρέτησης
Εάν είστε επιχείρηση:
- Για να μπορέσετε να υποβάλετε ένα αίτημα για σέρβις στην Canon, πρέπει να διαθέτετε ενεργό επαγγελματικό λογαριασμό.
- Μπορείτε να κάνετε εγγραφή για επαγγελματικό λογαριασμό ή εναλλακτικά να συνδεθείτε, εάν έχετε ήδη επαγγελματικό λογαριασμό.
- Αφού συνδεθείτε στον επαγγελματικό λογαριασμό σας, μεταβείτε στην ενότητα «Υποστήριξη», όπου θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία υποβολής του αιτήματος σέρβις.
Αν είστε πελάτης:
- Μπορείτε να κάνετε εγγραφή για λογαριασμό Canon ή εναλλακτικά να συνδεθείτε, εάν έχετε ήδη λογαριασμό Canon.
- Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Canon, θα μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα σέρβις ή επισκευής.
- Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας μεταβαίνοντας στις επιλογές Προγραμματισμός σέρβις ή Προγραμματισμός επισκευής.
Οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σέρβις της Canon μπορούν να προσφέρουν παρόμοιες ή ισοδύναμες υπηρεσίες.
-
Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα σε κάποιο προϊόν Canon, παρέχουμε ένα δίκτυο κέντρων σέρβις (που αποτελούνται από τα Κέντρα Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon και τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες σέρβις της Canon), τα οποία θα χαρούν να επισκευάσουν το προϊόν σας με βάση τις αρχικές προδιαγραφές της Canon.
Εάν είστε επιχείρηση:
- Για να μπορέσετε να υποβάλετε ένα αίτημα για σέρβις στην Canon, πρέπει να διαθέτετε ενεργό επαγγελματικό λογαριασμό.
- Μπορείτε να κάνετε εγγραφή για επαγγελματικό λογαριασμό ή εναλλακτικά να συνδεθείτε, εάν έχετε ήδη επαγγελματικό λογαριασμό.
- Αφού συνδεθείτε στον επαγγελματικό λογαριασμό σας, μεταβείτε στην ενότητα «Υποστήριξη», όπου θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία υποβολής του αιτήματος σέρβις.
Αν είστε πελάτης:
- Μπορείτε να κάνετε εγγραφή για λογαριασμό Canon ή εναλλακτικά να συνδεθείτε, εάν έχετε ήδη λογαριασμό Canon.
- Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Canon, θα μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα σέρβις ή επισκευής.
- Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας μεταβαίνοντας στις επιλογές Προγραμματισμός σέρβις ή Προγραμματισμός επισκευής.
Όλες οι τοποθεσίες σέρβις στο δίκτυό μας μπορούν να δεχτούν επισκευές, είτε με παράδοση μέσω ταχυδρομείου/υπηρεσίας ταχυμεταφορών είτε αυτοπροσώπως.
Σε περίπτωση που το προϊόν σας καλύπτεται από Εμπορική Εγγύηση Canon, οι επισκευές που πραγματοποιούνται θα γίνονται δωρεάν (σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους και προϋποθέσεις που μπορείτε να βρείτε στο Κέντρο Εγγυήσεων). Σε περίπτωση που το προϊόν σας δεν καλύπτεται από Εμπορική Εγγύηση Canon, τυχόν επισκευές θα πραγματοποιούνται με χρέωση.
Εναλλακτικά, ως καταναλωτής, επωφελείστε από τα νόμιμα δικαιώματα που καλύπτουν την πώληση προϊόντων και μπορεί να θέλετε να επικοινωνήσετε με τον πωλητή από τον οποίο αγοράσατε το προϊόν σας για να συζητήσετε τυχόν επιλογές υποστήριξης που μπορεί να σας παρέχει.
-
Σε περίπτωση που η Εμπορική Εγγύηση Canon έχει λήξει ή η φύση της βλάβης δεν καλύπτεται από αυτήν, τα Κέντρα Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon μπορούν να σας προσφέρουν μια σειρά από επιλογές επισκευής με χρέωση, ανάλογα με τα προϊόντα σας:
- Επισκευή με προκαθορισμένη τιμή: Θα σας δοθεί μια προκαθορισμένη τιμή πριν στείλετε το προϊόν σας σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon. Αυτή η σταθερή τιμή προσφέρεται για βλάβες που προκαλούνται από φυσιολογική φθορά και περιλαμβάνει το κόστος όλων των απαιτούμενων ανταλλακτικών, της εργασίας και της επιστροφής. Αν διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα οφείλεται σε άλλες αιτίες (π.χ. χτύπημα ή βλάβη λόγω επαφής με υγρό), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας κάνουμε μια προσφορά κόστους και χρόνου παράδοσης.
- Όριο επισκευής: Μπορείτε να ορίσετε ένα όριο επισκευής (δηλ. μέγιστο κόστος επισκευής) πριν στείλετε τα προϊόντα σας σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon. Ωστόσο, υπάρχει ένα ελάχιστο κόστος. Αυτό λειτουργεί ως εξουσιοδότηση προς εμάς, ώστε να προχωρήσουμε στην επισκευή χωρίς να έχει προηγηθεί η υποβολή κάποιας οικονομικής προσφοράς. Αν το κόστος της επισκευής είναι χαμηλότερο από το καθορισμένο Όριο Επισκευής, θα χρεωθείτε μόνο με το κόστος της επισκευής. Ο ορισμός ενός ορίου επισκευής μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη διεκπεραίωση της επισκευής σας, ενώ δεν εφαρμοστεί το τέλος απόρριψης (κάτι που ισχύει σε περιπτώσεις που έχει ζητηθεί προσφορά κόστους και χρόνου παράδοσης)
- Προσφορά κόστους και χρόνου παράδοσης: Μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά κόστους και χρόνου παράδοσης, και αφού η συσκευή σας φτάσει σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon θα γίνει ένας διαγνωστικός έλεγχος. Στη συνέχεια θα σας παρέχουμε μια προσφορά που θα περιγράφει λεπτομερώς το προβλεπόμενο κόστος επισκευής των προϊόντων σας, την οποία θα έχετε τη δυνατότητα είτε να αποδεχτείτε είτε να απορρίψετε, πριν από την έναρξη οποιασδήποτε εργασίας επισκευής. Σε περίπτωση που απορρίψετε την προσφορά μας, ενδέχεται να υπάρξει τέλος απόρριψης, ώστε να καλυφθεί το κόστος του ελέγχου.
Όλες οι επιλογές επισκευής με χρέωση υπόκεινται στους Όρους Σέρβις και Επισκευής.
Σε περίπτωση όπου το κέντρο σέρβις της περιοχής σας είναι ένας εξουσιοδοτημένος συνεργάτης σέρβις της Canon, θα μπορεί επίσης να σας προφέρει τη δυνατότητα επισκευής με χρέωση. Ωστόσο, οι ακριβείς επιλογές που έχετε στη διάθεσή σας ενδέχεται να διαφέρουν και θα υπόκεινται στους όρους και τις προϋποθέσεις των εξουσιοδοτημένων συνεργατών σέρβις της Canon.
-
Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν σας είναι συσκευασμένο με ασφάλεια και ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήσης για οδηγίες αποστολής που αφορούν το συγκεκριμένο μοντέλο.
Εάν δεν προετοιμάσετε (και συσκευάσετε) επαρκώς το προϊόν για αποστολή, ενδέχεται να προκληθεί περαιτέρω ζημιά κατά τη μεταφορά και να ακυρωθεί η Εμπορική Εγγύηση Canon.
Πριν από την αποστολή των προϊόντων εκτυπωτή, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- ΜΗΝ αφαιρείτε τις κεφαλές εκτύπωσης, τα μελάνια ή τους γραφίτες από τον εκτυπωτή. Διαφορετικά, μπορεί να προκληθεί ζημιά στον εκτυπωτή και να ακυρωθεί η Εμπορική Εγγύηση Canon.
- Με τις κεφαλές εκτύπωσης, τα μελάνια ή τους γραφίτες ακόμα εγκατεστημένα στον εκτυπωτή, πατήστε το κουμπί ενεργοποίησης για να απενεργοποιήσετε τη συσκευή και στη συνέχεια αποσυνδέστε το καλώδιο τροφοδοσίας.
- Αποσυνδέστε όλα τα καλώδια. Μην επιστρέφετε τα καλώδια μαζί με τον εκτυπωτή σας, εκτός εάν σας ζητηθεί.
- Για τα μοντέλα MEGATANK (Σειρές G, GM και GX), ανατρέξτε στο ηλεκτρονικό εγχειρίδιο για τον εκτυπωτή σας (διαθέσιμο εδώ) και αναζητήστε την ενότητα «Επιδιόρθωση του εκτυπωτή σας» για πρόσθετα βήματα μεταφοράς που πρέπει να εκτελεστούν ώστε να διασφαλιστεί η ενεργοποίηση λειτουργιών μεταφοράς (όπως μοχλοί βαλβίδων μελάνης, στοπ φορέα κ.λπ.).
- Αφαιρέστε τυχόν χαρτί από τον εκτυπωτή.
- Διπλώστε ή κλείστε την έξοδο χαρτιού, την κασέτα, τα πίσω καλύμματα τροφοδοσίας, τα καλύμματα εγγράφων ή τους δίσκους τροφοδοσίας εγγράφων.
- Χρησιμοποιώντας μια κατάλληλη αυτοκόλλητη ταινία, ασφαλίστε όλα τα καλύμματα στον εκτυπωτή και στη συνέχεια τοποθετήστε τον σε μια πλαστική σακούλα.
- Συνιστούμε χαρτοταινία ή παρόμοια ταινία. Μην χρησιμοποιήσετε ταινία που θα αφήσει κατάλοιπα (όπως καφέ ταινία συσκευασίας, σελοτέιπ ή μονωτική ταινία).
- Συσκευάστε τον εκτυπωτή χρησιμοποιώντας το αρχικό κουτί και τη συσκευασία, εάν τα έχετε ακόμα, φροντίζοντας να τοποθετήσετε αντικραδασμικά υλικά συσκευασίας γύρω από τον εκτυπωτή, ώστε να μην μετακινείται μέσα στο κουτί.
- Εναλλακτικά, αν το αρχικό κουτί και η συσκευασία δεν είναι πλέον διαθέσιμα, τοποθετήστε τον εκτυπωτή σε ένα κουτί με διπλά (μεγάλου πάχους) τοιχώματα και προσθέστε προστατευτικό περιτύλιγμα με φυσαλίδες, μέχρι να βεβαιωθείτε ότι είναι προστατευμένος και δεν μετακινείται μέσα στο κουτί.
- Τοποθετήστε τη «Σύνοψη παραγγελίας» μέσα στο κουτί με το προϊόν.
- Ασφαλίστε το κουτί με ανθεκτική ταινία. Κλείστε με διπλή ταινία το επάνω και το κάτω μέρος της συσκευασίας, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
- Μετά τη συσκευασία, ΜΗΝ γέρνετε το κουτί που περιέχει τον εκτυπωτή και ΜΗΝ το αναποδογυρίζετε. Κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε διαρροή του μελανιού κατά τη μεταφορά και να προκαλέσει περαιτέρω ζημιά στον εκτυπωτή.
- Για να βοηθήσετε τη μεταφορική εταιρεία να χειριστεί σωστά τον εκτυπωτή σας κατά τη μεταφορά, συνιστούμε επίσης να γράψετε πάνω στο κουτί τα εξής:
- «ΑΥΤΗ Η ΠΛΕΥΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ», ώστε να μην αναποδογυρίσουν τον εκτυπωτή.
- Γράψτε επίσης «ΕΥΘΥΡΑΥΣΤΟ» ή «ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ».
Για πιο λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την προετοιμασία του εκτυπωτή inkjet για αποστολή, συμβουλευτείτε το ηλεκτρονικό εγχειρίδιο για τον εκτυπωτή σας (διατίθεται εδώ) και αναζητήστε τις ενότητες «Επισκευή του εκτυπωτή σας» ή «Μεταφορά του εκτυπωτή σας».
Για τα προϊόντα φωτογραφίας και βίντεο, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- Πριν από τη συσκευασία, αποθηκεύστε τυχόν ρυθμίσεις (εάν υπάρχουν), καθώς το προϊόν σας ενδέχεται να χρειάζεται επαναφορά στις προεπιλεγμένες εργοστασιακές ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια της επισκευής.
- Αφαιρέστε αξεσουάρ όπως μπαταρίες, κάρτες μνήμης, φορτιστές μπαταριών, καλώδια (εκτός εάν σχετίζονται με τη βλάβη του προϊόντος).
- Φροντίστε να τοποθετήσετε το κάλυμμα του σώματος/του φακού στο προϊόν σας και να συσκευάζετε πάντα ξεχωριστά τα σώματα και τους φακούς για φωτογραφίες/βίντεο (δηλ. να μην είναι προσαρτημένα) για να τα προστατεύσετε κατά τη μεταφορά. Επίσης, λάβετε υπόψη ότι δεν προσφέρουμε δωρεάν νέο σώμα/φακό μετά την ολοκλήρωση της επισκευής/σέρβις.
- Συσκευάστε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας το αρχικό κουτί και τη συσκευασία, εάν τα έχετε ακόμα, φροντίζοντας να τοποθετήσετε αντικραδασμικά υλικά συσκευασίας γύρω από τα προϊόντα, ώστε να μην μετακινούνται μέσα στο κουτί.
- Εναλλακτικά, αν το αρχικό κουτί και η συσκευασία δεν είναι πλέον διαθέσιμα, τοποθετήστε τα προϊόντα σε ένα κουτί με διπλά (μεγάλου πάχους) τοιχώματα και χρησιμοποιήστε προστατευτικό περιτύλιγμα με φυσαλίδες, μέχρι να βεβαιωθείτε ότι είναι προστατευμένα και δεν μετακινούνται μέσα στο κουτί.
- Τοποθετήστε τη «Σύνοψη παραγγελίας» μέσα στο κουτί με το προϊόν.
- Ασφαλίστε το κουτί με ανθεκτική ταινία. Κλείστε με διπλή ταινία το επάνω και το κάτω μέρος της συσκευασίας, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
- Για να βοηθήσετε τη μεταφορική εταιρεία να χειριστεί σωστά το προϊόν σας κατά τη μεταφορά, συνιστούμε επίσης να γράψετε πάνω στο κουτί τα εξής:
- «ΑΥΤΗ Η ΠΛΕΥΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ», ώστε να μην αναποδογυρίσουν το προϊόν.
- Γράψτε επίσης «ΕΥΘΥΡΑΥΣΤΟ» ή «ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ».
-
Αν έχετε στείλει το προϊόν σας σε ένα Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της επισκευής ή του σέρβις σας ως εξής:
- Συνδεθείτε στον επαγγελματικό λογαριασμό σας και μεταβείτε στην ενότητα «Υποστήριξη».
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Canon και μεταβείτε στην ενότητα «Υποστήριξη».
- Ή αν είστε πελάτης και δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό Canon, μεταβείτε στον ιστότοπο υποστήριξης και επιλέξτε «Έλεγχος κατάστασης δελτίου».
Αν έχετε στείλει το προϊόν σας σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon, επικοινωνήστε απευθείας μαζί του για να ενημερωθείτε σχετικά με την κατάσταση του προϊόντος σας. -
Στην απίθανη περίπτωση που εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα μετά την ολοκλήρωση της επισκευής, επικοινωνήστε με το Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, καθώς οι επισκευές που παρέχουμε είναι εγγυημένα απαλλαγμένες από ελαττώματα (σύμφωνα με τους Όρους Σέρβις και Επισκευής).
Αν στείλατε το προϊόν σας σε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις της Canon, επικοινωνήστε απευθείας μαζί του.
-
Συνιστούμε οι επισκευές να εκτελούνται μόνο από το Κέντρο Επαγγελματικών Υπηρεσιών Canon, καθώς ενδέχεται να απαιτούνται ειδικά εργαλεία και λογισμικό για την ασφαλή επισκευή του προϊόντος σας.
-
Δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας θα έχουν τη δυνατότητα βιώσιμης υποστήριξης για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα. Μόλις η Canon αποσύρει ένα προϊόν, προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι τα ανταλλακτικά θα είναι διαθέσιμα για τα ακόλουθα χρονικά διαστήματα:
ΣΕΙΡΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΤΗ DSLR Σειρά EOS 1D, Σειρά EOS 5D 7 Άλλες σειρές EOS 5 MIRRORLESS Σειρά EOS R 7 Σειρά EOS M 5 ΦΑΚΟΙ EF - Σειρά L, RF -Σειρά L, Σειρά DO, Σειρά TS-E και Σειρά CN-E 7 Όλες οι άλλες σειρές φακών 5 ΦΛΑΣ Όλα τα μοντέλα Speedlite 5 COMPACT ΜΗΧΑΝΕΣ Σειρά PowerShot G 5 PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5 ΒΙΝΤΕΟ Σειρά LEGRIA, Σειρά X (XF, XA, XL, XH, XC), Σειρά ME, Σειρά ML και Σειρά Cinema EOS 7 Αξεσουάρ: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400,CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7 ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ Σειρά XEED, Σειρά LV και Σειρά LX 7 ΚΙΑΛΙΑ ΚΑΙ Όλα τα κιάλια 5 ΕΚΤΥΠΩΤΕΣ Σειρά PIXMA και MAXIFY (εκτός από τα μοντέλα που αναφέρονται παρακάτω) 5 Σειρά i-SENSYS 7 ΣΑΡΩΤΗΣ Σειρά CanoScan 5 ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Όλα τα αξεσουάρ φωτογράφισης, Φακοί (μόνο EF50 F1.8 STM, EF-M 22MM f/2.0, EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM), Σειρά PowerShot (εκτός από τα μοντέλα που αναφέρονται παραπάνω), Σειρά IXUS, Αξεσουάρ και φακοί βίντεο (εκτός από τα μοντέλα που αναφέρονται παραπάνω), Αξεσουάρ και φακοί προβολέων, Αριθμομηχανές, Εκτυπωτές PIXMA (MG2xxx, MG3xxx, MG5xxx, MX4xx, MX5xx, TR45xx, TS3xxx και TS5xxx), Σειρά Selphy CP, Σειρά Zoemini, IVY REC και σαρωτές (Σειρά CanonScan Lide και Σειρά P 2XX) Δεν υπάρχουν ανταλλακτικά
Στις περιπτώσεις όπου δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ένα απαιτούμενο ανταλλακτικό εντός αυτής της περιόδου, θα φροντίσουμε να προσφέρουμε μια εναλλακτική λύση στους πελάτες μας.
-
Η τακτική συντήρηση διατηρεί το προϊόν σας σε άριστη κατάσταση λειτουργίας και απόδοσης σύμφωνα με τα αναμενόμενα πρότυπα, κάτι το οποίο θα εξασφαλίσει βέλτιστα αποτελέσματα κατά τις λήψεις και μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες ανάγκης επισκευής του προϊόντος σας σε μια κρίσιμη στιγμή. Μάθετε περισσότερα για τη συντήρηση και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι ο εξοπλισμός σας είναι πάντα σε ετοιμότητα, όπως και εσείς.
Το σέρβις του εξοπλισμού σας από τον κατασκευαστή πριν από την πώληση διασφαλίζει ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση απόδοσης, παρέχοντας ένα επιπλέον επίπεδο αξιοπιστίας για τον νέο ιδιοκτήτη. Αυτή η ενέργεια εγγυάται βέλτιστη λειτουργία και αξιοπιστία, ενισχύοντας τη συνολική αξία του προϊόντος και προσδίδοντας σιγουριά για τις επιδόσεις του.
Συχνές ερωτήσεις για την πληρωμή για το σέρβις και την επισκευή
-
Μετά την ολοκλήρωση μιας επισκευής ή ενός σέρβις επί πληρωμή, θα λάβετε ένα τιμολόγιο μέσω email. Με το παρόν σας ενημερώνουμε για το τελικό κόστος της επισκευής ή του σέρβις σας και δεν απαιτείται καμία ενέργεια σχετικά με την πληρωμή σε αυτό το σημείο.
Αν ζητήσατε την επιστροφή του προϊόντος σας σε εσάς:
- Θα λάβετε από εμάς ένα ξεχωριστό email αιτήματος πληρωμής, το οποίο θα περιγράφει τις διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρονικής πληρωμής. Η πληρωμή μπορεί να γίνει μόλις λάβετε αυτό το email.
- Σημείωση: Το προϊόν σας δεν θα αποσταλεί μέχρι την παραλαβή της πληρωμής. Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω τραπεζικού εμβάσματος, συνήθως θα χρειαστούν 3-5 εργάσιμες ημέρες. Για τον λόγο αυτό, προτιμάται η ηλεκτρονική πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή με Apple Pay/Google Pay, καθώς μπορούμε να αποστείλουμε το προϊόν σας αμέσως μετά την πληρωμή.
Αν θέλετε να παραλάβετε το προϊόν σας από τον χώρο μας:
- Θα λάβετε ένα ξεχωριστό email από εμάς που θα σας ενημερώνει ότι το προϊόν σας είναι έτοιμο για παραλαβή. Περιμένετε να λάβετε αυτό το email πριν έρθετε, διαφορετικά μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις με την παράδοση κατά την άφιξή σας.
- Θα μπορείτε να κάνετε απευθείας πληρωμή όταν φτάσετε για να παραλάβετε το προϊόν σας.
- Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω τραπεζικού εμβάσματος πριν από την παραλαβή, λάβετε υπόψη ότι δεν θα μπορέσουμε να αποδεσμεύσουμε το προϊόν σας μέχρι να εκκαθαριστεί το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό μας (συνήθως 3-5 εργάσιμες ημέρες).
-
Μόλις ολοκληρωθεί η επισκευή ή το σέρβις σας, θα λάβετε το τιμολόγιο μέσω email. Ανάλογα με τους όρους πληρωμής του λογαριασμού σας (που αναγράφονται στο τιμολόγιο), θα απαιτηθεί πληρωμή για να επιστραφεί το προϊόν σας ή το προϊόν σας θα επιστραφεί και η πληρωμή πρέπει να γίνει εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου.
-
Οι μέθοδοι και οι απαιτήσεις πληρωμής διαφέρουν, αν η επισκευή ή το σέρβις δεν εκτελείται από μια Επαγγελματική τεχνική υπηρεσία (PSC) της Canon ή το Canon Factory Service Centre (FSC).
Για περισσότερες λεπτομέρειες ή για τυχόν απορίες σχετικά με την πληρωμή σας, επικοινωνήστε με τον επιλεγμένο εξουσιοδοτημένο συνεργάτη τεχνικής υποστήριξης της Canon.
Professional Service Center ν Canon και Factory Service Centre
Μάθετε περισσότερα για την ομάδα και τις εγκαταστάσεις στο τοπικό Professional Service Center Canon ή στο Factory Service Centre.
Μπορεί επίσης να χρειαστείτε...
Επικοινωνία
Επικοινωνία για υποστήριξη μέσω τηλεφώνου ή email
Επισκευή
Εντοπίστε ένα κέντρο επισκευής και βρείτε άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία επισκευής
Ανακύκλωση
Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα ανακύκλωσης κασετών της Canon
Λογαριασμός Canon
Δηλώστε το προϊόν σας και διαχειριστείτε τον λογαριασμό σας Canon