Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε
Είναι χαρά μας να απαντάμε στις ερωτήσεις σας, να επιλύουμε προβλήματα και να σας κατευθύνουμε σωστά εάν χρειάζεστε επισκευή.
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;
Επιλέξτε μία από τις παρακάτω επιλογές για να λάβετε τη βοήθεια που αναζητάτε.
Ελέγξτε την κατάσταση μιας αξίωσης επιστροφής χρημάτων
Sorry - We do not recognise this claim number.
Please check that the claim number you have entered is correct. For further information you can contact us via email at cashback@claim-lookup.com or call us at +44 (0) 800 044 3251.
To review your profile and update your details please click below:
Προγραμματισμός επισκευής
Canon Club
Για βοήθεια σχετικά με το λογαριασμό σας στο Canon Club, κάντε κλικ στην επιλογή [Next] (Επόμενο).
Στην επόμενη σελίδα, εισαγάγετε το προϊόν σας και επιλέξτε [Services] (Υπηρεσίες) όταν σας ζητηθεί.
Επικοινωνία
Ας ξεκινήσουμε προσδιορίζοντας το προϊόν σας
Επιλέχθηκαν πρόσφατα
Επιλέχθηκαν πρόσφατα
Η ερώτησή σας
Χρησιμοποιήστε τη φόρμα παρακάτω για να προσδιορίσετε ακριβέστερα τη φύση του αιτήματός σας
Σας ευχαριστούμε
Είναι χαρά μας που μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε
Αν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, επιλέξτε τη σχετική επιλογή παρακάτω.
Επικοινωνία
Δευτέρα - Παρασκευή
09:00 - 17:00 (εκτός από επίσημες αργίες)
Οι κλήσεις χρεώνονται με τις γεωγραφικές τοπικές χρεώσεις ανάλογα με το πρόγραμμα κλήσεων που διαθέτετε και τον πάροχο υπηρεσιών σας. Για τις ακριβείς χρεώσεις, επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών σας.
Για να μας βοηθήσετε, συνιστάται να έχετε έτοιμες τις εξής πληροφορίες:
- Το ακριβές όνομα του προϊόντος
- Τον σειριακό αριθμό της συσκευής σας (πώς μπορείτε να εντοπίσετε τον σειριακό αριθμό)
- Το λειτουργικό σύστημα που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας (πώς μπορείτε να εντοπίσετε το λειτουργικό σας σύστημα - Αγγλικά)
- Τον αριθμό αναφοράς κάθε προηγούμενης επικοινωνίας με την υπηρεσία εξυπηρέτησής μας
Εναλλακτική μέθοδος: Email
Μέσος χρόνος απάντησης:
Γενική/Τεχνική υποστήριξη: 3-5 εργάσιμες ημέρες
Κατάστημα Canon: 2-4 ώρες εργασίας
Συνιστώμενη εναλλακτική μέθοδος: Ζωντανή συνομιλία
Μέσος χρόνος απάντησης:
Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του υπαλλήλου
Δευτέρα-Παρασκευή 09.00-17.00
Επικοινωνία
Δεδομένης της φύσης της ερώτησής σας, συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ωστόσο, μπορείτε να βρείτε και διαφορετικές επιλογές επικοινωνίας στο κάτω μέρος της σελίδας.
Για να μας βοηθήσετε, συνιστάται να έχετε έτοιμες τις εξής πληροφορίες:
- Το ακριβές όνομα του προϊόντος
- Τον σειριακό αριθμό της συσκευής σας ( Πώς μπορείτε να βρείτε τον σειριακό αριθμό )
- Το λειτουργικό σύστημα που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας ( πώς μπορείτε να εντοπίσετε το λειτουργικό σας σύστημα )
- Τον αριθμό αναφοράς κάθε προηγούμενης επικοινωνίας με το γραφείο εξυπηρέτησής μας
Εναλλακτική μέθοδος: Email
Μέσος χρόνος απάντησης:
Γενική/Τεχνική υποστήριξη: 3-5 εργάσιμες ημέρες
Κατάστημα Canon: 2-4 ώρες εργασίας
Συνιστώμενη εναλλακτική μέθοδος: Καλέστε μας
Μέσος χρόνος απάντησης: 90 δευτερόλεπτα
Ώρες λειτουργίας:
Δευτέρα-Παρασκευή 09.00-17.00
Σας ευχαριστούμε
Η ερώτησή σας στάλθηκε επιτυχώς στο τμήμα υποστήριξης πελατών της Canon!
Σύντομα θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα επιβεβαιώνει τη λήψη του αιτήματός σας και ένας εκπρόσωπος θα προσπαθήσει να απαντήσει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.
Ορισμένοι πάροχοι υπηρεσιών Internet (ISP) μπορεί να αποκλείσουν τις απαντήσεις, υποθέτοντας ότι είναι ανεπιθύμητα μηνύματα. Για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε απάντηση στο ερώτημά σας, συνιστούμε να προσθέσετε τη διεύθυνση donotreply@canon-europe.com στο βιβλίο διευθύνσεών σας.
Εάν δεν λάβετε απάντηση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, συνιστούμε να ελέγξετε εάν το μήνυμά μας βρίσκεται σε σχετικούς φακέλους όπως "Ανεπιθύμητη αλληλογραφία", "Μαζικά", "Άγνωστα", "Κάδος απορριμμάτων" ή "Ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία".
Εάν δεν λάβετε απάντηση εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, συνιστούμε να ελέγξετε εάν το μήνυμά μας βρίσκεται σε σχετικούς φακέλους όπως "Ανεπιθύμητη αλληλογραφία", "Μαζικά", "Άγνωστα", "Κάδος απορριμμάτων" ή "Ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία".