Επιστροφή στην εργασία

Σε αυτήν τη σελίδα μπορείτε να βρείτε συμβουλές για την επίλυση ορισμένων κοινών προβλημάτων σχετικά με τη χρήση του uniFLOW Online και του εξοπλισμού εκτύπωσης που ενδέχεται να συναντήσετε κατά την επιστροφή σας στην εργασία έπειτα από μια παρατεταμένη περίοδο μειωμένης ή καθόλου χρήσης.
Work professional strengthening security and compliance

uniFLOW

  • Εάν ο εξοπλισμός εκτύπωσης δεν έχει συνδεθεί στο UniFLOW Online για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως να πρέπει να ενεργοποιηθεί ξανά η σύνδεση. Επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο με οδηγίες σχετικά με το πώς μπορείτε να διαπιστώσετε αν απαιτείται αποκατάσταση της σύνδεσης και πώς μπορεί να το κάνει αυτό ο διαχειριστής ΙΤ σας.

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το UniFLOW Online, επισκεφθείτε την παρακάτω ιστοσελίδα: uniFLOW Online First Steps Guide (Οδηγός για τα πρώτα βήματα με το uniFLOW Online)

imageRUNNER/imageRUNNER ADVANCE


Ακολουθεί μια σειρά από κοινά προβλήματα που προκύπτουν από τη μη χρήση και οι πιθανές λύσεις.

  • Το χαρτί είναι ένα φυσικό προϊόν και, συνεπώς, είναι ευαίσθητο στις διακυμάνσεις της υγρασίας του αέρα. Ιδίως όταν ενεργοποιείται και απενεργοποιείται η κεντρική θέρμανση, το χαρτί μπορεί να πάρει υγρασία μέσα στο μηχάνημα, λόγω της ξαφνικής αλλαγής της θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Αυτό μπορεί να προκαλέσει εμπλοκές του χαρτιού.

    Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    1. Αφαιρέστε όλο το χαρτί από τον εκτυπωτή.
    2. Πάρτε μια νέα δεσμίδα χαρτιού που βρίσκεται σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.
    3. Αφαιρέστε το χαρτί από τη συσκευασία ή το κουτί του και ξεφυλλίστε για να ξεκολλήσουν τα φύλλα.
    4. Αφαιρέστε το πρώτο και το τελευταίο φύλλο.
    5. Τοποθετήστε το χαρτί στον εκτυπωτή με το βέλος στη συσκευασία ή το κουτί στραμμένο προς την πλευρά του χαρτιού που πρόκειται να εκτυπωθεί πρώτο.

  • Για οδηγίες, κατεβάστε το εγχειρίδιο από την ιστοσελίδα υποστήριξης.

  • Η ποιότητα μπορεί να μην είναι τόσο καλή όσο θα έπρεπε κατά την πρώτη ενεργοποίηση της συσκευής. Υπάρχει πιθανότητα να έχει δημιουργηθεί συμπύκνωση υδρατμών κατά τη διάρκεια της περιόδου μη χρήσης, η οποία θα είναι ιδιαίτερα εμφανής στις έγχρωμες συσκευές. Για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα, ίσως να πρέπει να αφήσετε τη συσκευή να προσαρμοστεί για μερικές ώρες στην κανονική χρήση.

    Αν εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    • Αντικαταστήστε το χαρτί με καινούργιο
    • Εκτελέστε την κατάσταση συντήρησης χρήστη «Καθαρισμός στο εσωτερικό της κύριας μονάδας»
    • Αν τα αποτελέσματα της εκτύπωσης δεν είναι ικανοποιητικά, προσαρμόστε τις ρυθμίσεις

  • Επανεκκινήστε τη συσκευή, καθώς ενδέχεται να έχει χαθεί η σύνδεση. Περιμένετε περίπου 15 έως 45 λεπτά για να βεβαιωθείτε ότι η σύνδεση έχει αποκατασταθεί πλήρως, ώστε να διαπιστώσετε εάν με αυτόν τον τρόπο θα επιλυθεί το πρόβλημα.

    1. Στον πίνακα ελέγχου, πατήστε το κουμπί [123]
    2. Επιλέξτε [Monitoring Service] (Υπηρεσία παρακολούθησης)
    3. Επιλέξτε [Communications Test] (Έλεγχος επικοινωνίας)
    4. Επιλέξτε [Start Test] (Έναρξη ελέγχου)

    Στη συνέχεια, θα πρέπει να εμφανίζεται το μήνυμα «Communications successful» (Επιτυχής επικοινωνία), αλλά αν εμφανίζεται ένας κωδικός σφάλματος, επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης.

    Για περαιτέρω βοήθεια, επισκεφτείτε τον ιστότοπο υποστήριξης.

  • Ελέγξτε και καθαρίστε τον τροφοδότη εγγράφων

    • Βεβαιωθείτε ότι η κεντρική τροφοδοσία ρεύματος είναι ενεργοποιημένη.
    • Ελέγξτε ότι έχετε εισαγάγει καλά το καλώδιο τροφοδοσίας στη συσκευή.
    • Βεβαιωθείτε ότι ο διακόπτης λειτουργίας της συσκευής είναι ενεργοποιημένος
    • Είναι αναμμένη η λυχνία (Εξοικονόμηση ενέργειας); Εάν είναι αναμμένη, πατήστε (Εξοικονόμηση ενέργειας) για να ακυρώσετε την κατάσταση αναστολής λειτουργίας.

    Αν η συσκευή εξακολουθεί να μην ενεργοποιείται, επικοινωνήστε μαζί μας.

    • Ελέγξτε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.
    • Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή είναι συνδεδεμένη στο δίκτυο
    • Βεβαιωθείτε ότι το ρολόι της συσκευής έχει ρυθμιστεί στη σωστή ώρα και ημερομηνία

    • Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή είναι συνδεδεμένη στο δίκτυο
    • Βεβαιωθείτε ότι το απομακρυσμένο σύστημα είναι διαθέσιμο
    • Ελέγξτε εάν έχουν γίνει αλλαγές στην υποδομή που ενδέχεται να απαιτούν εκ νέου διαμόρφωση των ρυθμίσεων της συσκευής

  • Για άλλους κωδικούς ή μηνύματα σφάλματος που εμφανίζονται, επισκεφτείτε τη σελίδα κωδικών σφαλμάτων για βοήθεια.

imagePROGRAF

  • Για άλλους κωδικούς ή μηνύματα σφάλματος που εμφανίζονται, επισκεφτείτε τη σελίδα κωδικών σφαλμάτων για βοήθεια.

Σαρωτές εγγράφων

    • Για σαρωτές με εκτυπωτή: Η κασέτα εκτυπωτή μπορεί να έχει στεγνώσει. Για να λύσετε το πρόβλημα, δοκιμάστε να σκουπίσετε την κασέτα ή να παραγγείλετε ανταλλακτικά.
    • Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι κύλινδροι τροφοδοσίας μπορεί να έχουν παραμορφωθεί και να σχηματίζουν ένα επίπεδο σημείο λόγω της συμπίεσης και της μη χρήσης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την εσφαλμένη τροφοδότηση χαρτιού. Σε αυτήν την περίπτωση, παραγγείλετε ανταλλακτικά κιτ κυλίνδρων.

    Για κωδικούς σφαλμάτων, προγράμματα οδήγησης, firmware, εγχειρίδια χρήσης και λογισμικό για άλλα μοντέλα, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα υποστήριξης

Καθαρισμός

  • Στο πλαίσιο της τυπικής διαδικασίας υποστήριξης, οι μηχανικοί μας θα διασφαλίζουν πάντα τον σχολαστικό καθαρισμό της συσκευής, σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα. Στη συνέχεια, σας συνιστούμε να ακολουθείτε τις οδηγίες καθαρισμού που παρέχονται στο εγχειρίδιο χρήσης της συσκευής. (Αντίγραφα των εγχειριδίων χρήσης είναι διαθέσιμα για λήψη στη ιστοσελίδα υποστήριξης.)

    Σήμερα, πολλοί πελάτες μας ζητούν συμβουλές βέλτιστης πρακτικής όσον αφορά τον καθαρισμό των σημείων συχνής επαφής των συσκευών τους. Σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες. Ωστόσο, επισημαίνεται ότι αυτές οι γενικές οδηγίες καθαρισμού δεν εγγυώνται την αποτελεσματικότητα έναντι του κορονοϊού. Η αποτελεσματικότητα των καθαριστικών με βάση το οινόπνευμα πρέπει να ελέγχεται με τον κατασκευαστή του καθαριστικού.

    • Εκτελέστε οποιαδήποτε απαιτούμενη διαδικασία τερματισμού λειτουργίας και αποσυνδέστε τη συσκευή από την παροχή ρεύματος πριν από τον καθαρισμό.
    • Για την απολύμανση, χρησιμοποιήστε ένα μαλακό πανί εμποτισμένο με καθαριστικό με βάση το οινόπνευμα. Σκουπίστε τα εξαρτήματα που μπορεί να αγγίζουν οι χρήστες, όπως τα αριθμητικά πλήκτρα στους πίνακες χειρισμού, τις οθόνες αφής, τα καλύμματα και τις λαβές.
    • Μην ψεκάζετε ποτέ οινόπνευμα ή οποιοδήποτε άλλο απολυμαντικό απευθείας σε περιοχές όπου ενδέχεται να εισχωρήσουν υγρά, όπως τα άκρα των οθονών αφής ή των αριθμητικών πλήκτρων. Φροντίστε να μην στάξει υγρό επάνω σε αυτές τις περιοχές.
    • Ανάλογα με το είδος του οινοπνεύματος ή τη μέθοδο σκουπίσματος που χρησιμοποιείται, το εξωτερικό του εκτυπωτή ενδέχεται να αποχρωματιστεί ή να αλλάξει χρώμα. Ωστόσο, η λειτουργία του εκτυπωτή θα παραμείνει ανεπηρέαστη.
    • Λάβετε υπόψη ότι ορισμένα εμπορικά προϊόντα, όπως τα υγρά μαντηλάκια καθαρισμού, μπορεί να περιέχουν συνθέσεις χωρίς οινόπνευμα, επομένως η χρήση τους δεν συνιστάται.
    • Η Canon δεν συνιστά καμία συγκεκριμένη επωνυμία ή κατασκευαστή καθαριστικού με βάση το οινόπνευμα. Ωστόσο, συνιστάται η χρήση καθαριστικού με ελάχιστη περιεκτικότητα σε οινόπνευμα 60%. Λάβετε υπόψη ότι το οινόπνευμα είναι εύφλεκτο υγρό και συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ποτέ κοντά σε φωτιά.

    Αν το πρόβλημα παραμένει ή αν διαπιστώσετε ότι οι επιχειρηματικές ανάγκες σας έχουν αλλάξει κατά την επιστροφή στην εργασία, Επικοινωνήστε μαζί μας για επιπλέον υποστήριξη.

    Λόγω του αυξημένου όγκου κλήσεων, ο χρόνος αναμονής μπορεί να είναι ελαφρώς μεγαλύτερος από τον κανονικό. Ζητάμε την κατανόησή σας όσον αφορά τον τρόπο παροχής των υπηρεσιών μας σε αυτές τις έκτακτες περιστάσεις.

Μπορεί επίσης να χρειαστείτε...

Έρευνα