e-Συντήρηση - Σύνδεση συσκευών
Αυτό είναι το Κέντρο συνδεσιμότητάς μας, όπου μπορείτε να βρείτε σημαντικές πληροφορίες και εύχρηστους οδηγούς που θα σας βοηθήσουν να συνδέσετε τις συσκευές σας. Αποκτήστε πρόσβαση σε έξυπνους, απομακρυσμένους διαγνωστικούς ελέγχους και πληροφορίες με βάση τα δεδομένα, που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτίωση των επιχειρηματικών σας λειτουργιών και την αύξηση της αποδοτικότητας.
Επισκόπηση
Η υπηρεσία e-Συντήρηση είναι μια λύση που αναλαμβάνει τις χρονοβόρες εργασίες που σχετίζονται με τη διαχείριση και τον έλεγχο των συστημάτων. Η αυτοματοποιημένη ανάγνωση των ενδείξεων των μετρητών, οι διαγνωστικοί έλεγχοι από απόσταση, οι άμεσες ειδοποιήσεις για συμβάντα, η βελτιωμένη διαχείριση των αναλώσιμων και η βελτιστοποιημένη ανάπτυξη των συστημάτων συμβάλλουν στην αύξηση της αποδοτικότητας της επιχείρησής σας.
Αν η συσκευή/ο διακομιστής σταματήσει να επικοινωνεί με την υπηρεσία e-Συντήρηση, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δυνατή η λήψη ακριβών δεδομένων ανάγνωσης μετρητή, η ενεργοποίηση της αυτόματης αναπλήρωσης αναλώσιμων ή η παροχή υπηρεσιών προληπτικής υποστήριξης για τη συσκευή σας, προκαλώντας διακοπή των υπηρεσιών σας.
Για να επιλύσετε τυχόν προβλήματα σύνδεσης, κάντε κλικ στην εικόνα που αντιστοιχεί στον πίνακα ελέγχου της συσκευής σας για περαιτέρω οδηγίες.
Επιλογή πίνακα ελέγχου
Κάντε κλικ στην εικόνα που αντιστοιχεί στον πίνακα ελέγχου της συσκευής σας. Εάν ο πίνακας ελέγχου σας δεν εμφανίζεται, επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης πελατών μας.
Πίνακας ελέγχου Επιλογή 1
Εκπαιδευτικό βίντεο για τη δοκιμή επικοινωνίας
Υπάρχουν δύο μέθοδοι επικοινωνίας. Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για οδηγίες σχετικά με την τρέχουσα μέθοδο επικοινωνίας. Αν το πρώτο βίντεο δεν αντιστοιχεί σε αυτό που βλέπετε, παρακολουθήστε το δεύτερο βίντεο για τη μέθοδο επικοινωνίας παλαιού τύπου.
Αν το παραπάνω βίντεο δεν αντιστοιχεί σε αυτό που βλέπετε, παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για τη μέθοδο επικοινωνίας παλαιού τύπου.
-
Ακολουθούν τα βήματα για την εκτέλεση μιας δοκιμής επικοινωνίας στον imageRUNNER ADVANCE DX της Canon
1. Πατήστε το πλήκτρο 123
2. Επιλέξτε Monitoring Service (Υπηρεσία παρακολούθησης) από το μενού
3. Πατήστε το κουμπί Communication Test \ Comm. Test (Δοκιμή επικοινωνίας \ Δοκιμή επικ).
(Αυτό ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την έκδοση λογισμικού της συσκευής σας. Θα δείτε μία από τις 3 παρακάτω οθόνες)
4. Αν εμφανιστεί το κουμπί Start Test (Έναρξη δοκιμής), πατήστε το και, στη συνέχεια, πατήστε Yes (Ναι) για να εκτελέσετε τον έλεγχο επικοινωνίας.
Σε ορισμένες συσκευές, δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση, μεταβείτε στο Βήμα 5
5. Η δοκιμή επικοινωνίας θα ξεκινήσει και παράλληλα θα δείτε μία από τις ακόλουθες οθόνες.
6. Μόλις ολοκληρωθεί η δοκιμή επικοινωνίας, θα εμφανιστεί το εξής μήνυμα: Communication was Successful \ Communication Test Result > All Succeeded (Επιτυχής επικοινωνία \ Αποτέλεσμα δοκιμής επικοινωνίας > Όλα επιτυχή).
7. Αν παρουσιαστούν σφάλματα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα IT για να βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας μπορεί να επικοινωνήσει με την Canon.
Πίνακας ελέγχου Επιλογή 2
Εκπαιδευτικό βίντεο για τη δοκιμή επικοινωνίας
Υπάρχουν δύο μέθοδοι επικοινωνίας. Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για οδηγίες σχετικά με την τρέχουσα μέθοδο επικοινωνίας. Αν το πρώτο βίντεο δεν αντιστοιχεί σε αυτό που βλέπετε, παρακολουθήστε το δεύτερο βίντεο για τη μέθοδο επικοινωνίας παλαιού τύπου.
Αν το παραπάνω βίντεο δεν αντιστοιχεί σε αυτό που βλέπετε, παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για τη μέθοδο επικοινωνίας παλαιού τύπου.
-
Αυτός ο οδηγός σάς δείχνει πώς να πραγματοποιήσετε μια δοκιμή επικοινωνίας στον imageRUNNER ADVANCE της Canon
1. Πατήστε το πλήκτρο 123
2. Επιλέξτε Monitoring Service (Υπηρεσία παρακολούθησης) από το μενού
3. Πατήστε το κουμπί Communication Test (Δοκιμή επικοινωνίας).
4. Πατήστε το κουμπί Start Test (Έναρξη δοκιμής).
5. Εάν η δοκιμή είναι επιτυχής, θα εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα επιβεβαίωσης.
6. Αν παρουσιαστούν σφάλματα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα IT για να βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας μπορεί να επικοινωνήσει με την Canon.
Πίνακας ελέγχου Επιλογή 3
Εκπαιδευτικό βίντεο για τη δοκιμή επικοινωνίας
Υπάρχουν δύο μέθοδοι επικοινωνίας. Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για οδηγίες σχετικά με την τρέχουσα μέθοδο επικοινωνίας. Αν το πρώτο βίντεο δεν αντιστοιχεί σε αυτό που βλέπετε, παρακολουθήστε το δεύτερο βίντεο για τη μέθοδο επικοινωνίας παλαιού τύπου.
Αν το παραπάνω βίντεο δεν αντιστοιχεί σε αυτό που βλέπετε, παρακολουθήστε αυτό το βίντεο για τη μέθοδο επικοινωνίας παλαιού τύπου.
-
Αυτός ο οδηγός σάς δείχνει πώς να πραγματοποιήσετε μια δοκιμή επικοινωνίας στον imageFORCE της Canon
1. Πατήστε το πλήκτρο 123
2. Επιλέξτε Monitoring Service (Υπηρεσία παρακολούθησης) από το μενού
3. Πατήστε το κουμπί Communication Test \ Comm. Test (Δοκιμή επικοινωνίας \ Δοκιμή επικ).
(Αυτό ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την έκδοση λογισμικού της συσκευής σας. Θα δείτε μία από τις 2 παρακάτω οθόνες)
4. Αν εμφανιστεί το κουμπί Start Test (Έναρξη δοκιμής), πατήστε το και, στη συνέχεια, πατήστε Yes (Ναι) για να εκτελέσετε τον έλεγχο επικοινωνίας.
Σε ορισμένες συσκευές, δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση, μεταβείτε στο Βήμα 5.
5. Η δοκιμή επικοινωνίας θα ξεκινήσει και παράλληλα θα δείτε μία από τις ακόλουθες οθόνες.
6. Μόλις ολοκληρωθεί η δοκιμή επικοινωνίας, θα εμφανιστεί το εξής μήνυμα: Communication was Successful \ Communication Test Result > All Succeeded (Επιτυχής επικοινωνία \ Αποτέλεσμα δοκιμής επικοινωνίας > Όλα επιτυχή).
7. Αν παρουσιαστούν σφάλματα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα IT για να βεβαιωθείτε ότι η συσκευή σας μπορεί να επικοινωνήσει με την Canon.
Συχνές ερωτήσεις για την υπηρεσία e-Συντήρηση
-
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: Σημειώστε τον κωδικό σφάλματος για αναφορά
Ελέγξτε ότι η συσκευή είναι συνδεδεμένη στο δίκτυό σας, είτε μέσω καλωδίου είτε μέσω WIFI
Εάν μπορείτε να εκτυπώσετε στη συσκευή και ο υπολογιστής σας δεν είναι απευθείας συνδεδεμένος σε αυτήν μέσω καλωδίου, τότε είναι συνδεδεμένη στο δίκτυο
Επικοινωνήστε με την υπηρεσία υποστήριξης IT του οργανισμού σας και επιβεβαιώστε ότι η συσκευή έχει πρόσβαση εκτός του δικτύου σας για να επικοινωνήσει μαζί μας. Θα χρειαστούν τα στοιχεία στην επόμενη ερώτηση «I need the details of the URL’s that are used by the device to communicate to eMaintenance» (Χρειάζομαι τα στοιχεία των διευθύνσεων URL που χρησιμοποιούνται από τη συσκευή για επικοινωνία με την υπηρεσία e-Συντήρηση)
-
Ο παράγοντας σύνδεσης στο cloud (CCA) είναι η πιο πρόσφατη μέθοδος επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε για τα περισσότερα προϊόντα του τρέχοντος χαρτοφυλακίου μας
CCA
hbp-ec1l.srv.ygles.com – Θύρα 443
kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – Θύρα 443
cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – Θύρα 443
a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – Θύρα 443 ή 8883
rgt.srv.ygles.com – Θύρα 443
camapi.srv.ygles.com – Θύρα 443
camapi-ec1.srv.ygles.com – Θύρα 443
hbpm-ec1l.srv.ygles.com – Θύρα 443Η Υπηρεσία απομακρυσμένης διαχείρισης συσκευών (RDMS) είναι η μέθοδος επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε για να διασφαλίσουμε ότι το firmware της συσκευής διατηρείται ενημερωμένο
RDMS
device.c-cdsknn.net – Θύρα 443
device02.c-cdsknn.net – Θύρα 443
a02.c-cdsknn.net – Θύρα 443Η ενσωματωμένη απομακρυσμένη διαγνωστική υπηρεσία (eRDS) είναι η παλαιά μέθοδος επικοινωνίας μας
eRDS
b01.ugwdevice.net – Θύρα 443 -
Επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης πελατών μας, όπου οι εκπρόσωποί μας θα συλλέξουν τα στοιχεία σας και θα σας συνδέσουν με την κατάλληλη ομάδα για να διευκολύνουν τη διαδικασία ρύθμισης.
-
Επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης πελατών μας, όπου οι εκπρόσωποί μας θα συλλέξουν τα στοιχεία σας και θα σας συνδέσουν με την κατάλληλη ομάδα για να διευκολύνουν τη διαδικασία ρύθμισης.
-
Εάν εμφανιστεί το μήνυμα «No Tenant Is Registered» (Δεν έχει εγγραφεί υπεύθυνος) κατά την εκτέλεση μιας δοκιμής επικοινωνίας, η συσκευή δεν έχει καταχωριστεί στην τοπική εταιρεία πωλήσεων. Επικοινωνήστε με την τοπική εταιρεία πωλήσεων για να αποκτήσετε το απαιτούμενο κλειδί. Στη συνέχεια, μπορείτε να το εισαγάγετε στη συσκευή και ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί μια δοκιμή επικοινωνίας. Για περισσότερες λεπτομέρειες, παρακολουθήστε το βίντεο.
Πύλη αυτο-εξυπηρέτησης
Η Υπηρεσία Self Service της εταιρείας μας έχει σχεδιαστεί για να απλοποιεί την εμπειρία σας παρέχοντας έναν ενιαίο τρόπο διαχείρισης του λογαριασμού και των προϊόντων σας. Μέσω της Υπηρεσίας, μπορείτε να δημιουργήσετε και να παρακολουθείτε τα δελτία υποστήριξης, να υποβάλετε ενδείξεις μετρητή, να ζητήσετε τη μεταφορά ή την απομάκρυνση ενός προϊόντος και να ενημερώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού και τις πληροφορίες των προϊόντων σας. Επιπλέον, μπορείτε να υποβάλετε ερωτήματα σχετικά με τον λογαριασμό σας, και να απολαύσετε αποτελεσματική και πρακτική υποστήριξη με λίγα μόλις βήματα.
Μπορεί επίσης να χρειαστείτε...
Επικοινωνία
Επικοινωνία για υποστήριξη μέσω τηλεφώνου ή email
Σειριακός αριθμός
Βρείτε τον σειριακό αριθμό του προϊόντος σας
Ανακύκλωση
Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα ανακύκλωσης κασετών της Canon