Σας ευχαριστούμε που χρησιμοποιείτε το image.canon.
Στις 30 Ιουλίου 2020, εντοπίσαμε ένα πρόβλημα που αφορά την μακροπρόθεσμη αποθήκευση 10 GB στο image.canon. Προκειμένου να διεξαχθεί περαιτέρω έρευνα, θέσαμε προσωρινά σε αναστολή τόσο την εφαρμογή για φορητές συσκευές όσο και την υπηρεσία προγράμματος περιήγησης του image.canon. Μετά την έρευνα, εντοπίσαμε ότι ορισμένα από τα αρχεία φωτογραφιών και βίντεο που αποθηκεύτηκαν στην μακροπρόθεσμη αποθήκευση 10 GB πριν από τις 16 Ιουνίου 2020 09:00 π.μ. (JST) χάθηκαν. Επιβεβαιώσαμε ότι οι μικρογραφίες στατικής εικόνας των επηρεαζόμενων αρχείων δεν επηρεάστηκαν και δεν υπήρχε διαρροή δεδομένων εικόνας.
Αφού επιλύσαμε το πρόβλημα που επέφερε την απώλεια των αρχείων εικόνας και βίντεο, προβήκαμε σε συνέχιση της υπηρεσίας image.canon από τις 4 Αυγούστου 2020.
Προς το παρόν, οι μικρογραφίες στατικής εικόνας αυτών των χαμένων αρχείων εικόνας μπορούν να προβληθούν αλλά όχι να ληφθούν ή να μεταφερθούν. Εάν κάποιος χρήστης προσπαθήσει να πραγματοποιήσει λήψη ή μεταφορά ενός αρχείου μικρογραφίας στατικής εικόνας, ενδέχεται να λάβει μήνυμα σφάλματος. Αυτήν τη στιγμή διερευνούμε πιθανά τεχνικά αντίμετρα.
Διατίθεται επίσης αυτόματη μεταφορά φωτογραφιών και αρχείων βίντεο από mirrorless μηχανές EOS R5 και R6, καθώς και οι άμεσες μεταφορτώσεις από συμβατές μηχανές Canon.
Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας της Canon στη διεύθυνση: https://www.canon.gr/support/consumer_products/contact_support/.
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.