ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ

Θέα από ψηλά: έξι συμβουλές για εντυπωσιακές εικόνες flat lay

Ο Chris Priestley, φωτογράφος lifestyle και διάσημος TikToker, δείχνει πώς μπορείτε να αναβαθμίσετε τις λήψεις flat lay σε νέα επίπεδα.
Άτομο που τακτοποιεί μια διάταξη flat lay, με ένα ροζ ρολόι, ένα σημειωματάριο, ένα πληκτρολόγιο και ροζ μακαρόν σε μια πιατέλα.

Η φωτογράφιση flat lay είναι ένας δημιουργικός τρόπος για να αναδείξετε όλα τα είδη θεμάτων και προϊόντων – από καλλυντικά και κοσμήματα, μέχρι τρόφιμα και αναγγελίες εγκυμοσύνης. Οι blogger και οι δημιουργοί περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μεγάλη πηγή έμπνευσης για αυτό το είδος φωτογραφιών. Εσείς, όμως, από πού μπορείτε να ξεκινήσετε όσον αφορά τη σχεδίαση και την επιμέλεια των δικών σας εικόνων flat lay και πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι οι λήψεις σας από ψηλά ξεχωρίζουν στις ροές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Κρατήστε το απλό, συμβουλεύει ο Chris Priestley, φωτογράφος εμπορικών προϊόντων και lifestyle, μέρος της καθημερινής δουλειάς του οποίου είναι οι λήψεις flat lay, από τις οποίες βγάζει χρήματα, και έχει 54.000 ακόλουθους στο Instagram και περισσότερους από 1 εκατομμύριο στο TikTok. «Σε μια φωτογραφία flat lay, όσο λιγότερα αξεσουάρ υπάρχουν, τόσο το καλύτερο – ένα φόντο που αποσπά την προσοχή μπορεί να καταστρέψει μια εικόνα.»

Τα καλά νέα είναι ότι ο καθένας μπορεί να ασχοληθεί με τη φωτογραφία flat lay. Δεν χρειάζεστε εξειδικευμένο εξοπλισμό – ένα βασικό κιτ φακών ή ακόμη και μια μηχανή μικρών διαστάσεων είναι τα μόνα που χρειάζεστε για να δοκιμάσετε αυτή τη συναρπαστική τεχνική. Στην πραγματικότητα, όλα ξεκινούν με μολύβι και χαρτί, όπως εξηγεί ο Chris στην πρώτη από τις έξι συμβουλές του που ακολουθούν.

1. Σχεδιάστε τη σύνθεσή σας

Λήψη flat lay ενός ρολογιού σε κόκκινο και μαύρο χρώμα, τοποθετημένο σε μικρές λευκές πέτρες, με λευκά φύλλα και άλλα λευκά αξεσουάρ σκορπισμένα τριγύρω.

«Μου αρέσει να δουλεύω με ένα χρωματικό θέμα στις λήψεις flat lay», λέει ο Chris Priestley. «Ξεκινώ αναζητώντας χρώματα που θα αναδείξουν το κύριο προϊόν. Σε αυτό το κόκκινο ρολόι, οι γραμμές για τους αριθμούς είχαν λευκό χρώμα, οπότε γνώριζα ότι ένα λευκό φόντο θα το αναδείκνυε. Δεν μπορούσα να βρω όλα τα αξεσουάρ που ήθελα σε λευκό χρώμα, γι’ αυτό έβαψα με λευκό σπρέι τον κρίκο ασφαλείας, την πυξίδα και τα ψεύτικα φύλλα ώστε να δέσει όλη η εικόνα.» Λήψη με Canon EOS R5 και φακό Canon RF 50mm F1.2L USM, με 1/200 δευτ., f/5.6 και ISO100. © Chris Priestley

Ο Chris ξεκινά σχεδιάζοντας διατάξεις σε ένα φύλλο χαρτί, οι οποίες θα τον βοηθήσουν στη σύνθεση, επειδή, όπως λέει, μπορεί να αποδειχθεί αρκετά δύσκολο να ξεκινήσεις από το μηδέν όταν τοποθετήσεις τη μηχανή στη θέση της.

«Όταν σχεδιάζω μια σύνθεση flat lay, επικεντρώνομαι στο κύριο αντικείμενο εξασφαλίζοντας ότι είναι τοποθετημένο σε μια θέση που θα το κάνει να ξεχωρίζει», εξηγεί. «Το φόντο και τυχόν συνοδευτικά αξεσουάρ πρέπει να συμπληρώνουν το θέμα, είτε αισθητικά μέσω της λειτουργικότητας είτε μέσα από τον τρόπο ζωής του κοινού στο οποίο στοχεύετε.»

Η γνώση για το πότε μια εικόνα flat lay γίνεται πολύ φορτωμένη και αποσπάει την προσοχή προκύπτει μέσα από τις δοκιμές και τα λάθη, προσθέτει ο Chris. Προτείνει να στήσετε τα πάντα γύρω από το κύριο αντικείμενο και το φόντο που έχετε επιλέξει. «Μου αρέσει να χρησιμοποιώ τον κανόνα των τρίτων και να χωρίζω την εικόνα μου σε εννέα πλαίσια. Στη συνέχεια, διασφαλίζω ότι κάθε αξεσουάρ ή στοιχείο του σκηνικού έχει το δικό του πλαίσιο.»

2. Δημιουργήστε μια συλλογή από αξεσουάρ

Η οθόνη LCD μιας μηχανής Canon στην οποία φαίνεται μια εικόνα flat lay με ένα ροζ ρολόι και συμπληρωματικά αξεσουάρ σε ροζ και λευκό χρώμα.

«Μου αρέσει να κόβω τα αξεσουάρ, ώστε να μην είναι ολόκληρα μέσα στο κάδρο, όπως το πληκτρολόγιο και το σημειωματάριο εδώ», λέει ο Chris. «Ήθελα επίσης τα αξεσουάρ να δημιουργούν σχήματα που θα καθοδηγούν το βλέμμα στις εικόνες. Έτσι, ευθυγράμμισα το πληκτρολόγιο, το κάλυμμα του γραφείου, το σημειωματάριο, το στυλό και το ρολόι για να το πετύχω.» © Andy Holbrook/Chris Priestley

Εικόνα flat lay ενός ροζ ρολογιού με ένα πληκτρολόγιο, ένα σημειωματάριο, ένα στυλό, πέταλα και μακαρόν, όλα σε ροζ και λευκό χρώμα, τα οποία έχουν τοποθετηθεί προσεκτικά γύρω του.

«Δεν μου αρέσει να έχω πολύ αρνητικό χώρο, καθώς το μόνο που κάνει είναι να χαλάει την ισορροπία της εικόνας», λέει ο Chris. «Με το πληκτρολόγιο στην επάνω δεξιά γωνία αυτής της εικόνας, ήθελα να βρω κάτι για την κάτω αριστερή γωνία, ακόμη κι αν ήταν μόνο ένα πέταλο. Αυτό σημαίνει ότι η περιοχή δεν φαίνεται ξεχασμένη και ολόκληρη η εικόνα δίνει μια ‘κλειστή’ αίσθηση.» Λήψη με Canon EOS R5 και φακό Canon RF 50mm F1.2L USM, με 1/200 δευτ., f/8 και ISO100. © Chris Priestley

Η συμβουλή του Chris είναι να μην πετάτε ποτέ κανένα από τα αξεσουάρ που αγοράζετε για τις λήψεις flat lay. «Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα τα χρειαστείς», λέει. «Πλέον, έχω ένα μεγάλο κουτί με αξεσουάρ από το οποίο μπορώ να διαλέγω. Είναι καλό να έχετε αντικείμενα που είναι έτοιμα για χρήση, για να γεμίζετε απλώς τα προβληματικά σημεία.»

Ωστόσο, αντί να αποθηκεύετε μεγάλο αριθμό πολύπλοκων φόντων, ο Chris προτείνει να χρησιμοποιείτε ελαφριά φωτογραφικά σκηνικά που διατίθενται στο εμπόριο. «Μπορείτε να αγοράσετε πίνακες φωτογραφιών μεγέθους A1 που διατίθενται σε πολλά διαφορετικά στυλ, όπως με εφέ ξύλου, μαρμάρου και σχιστόλιθου». Αυτό χρησιμοποίησε για το μαρμάρινο φόντο στις παραπάνω εικόνες flat lay με το ρολόι.

Τα αξεσουάρ σε μια σύνθεση flat lay βοηθούν πραγματικά στην αφήγηση της ιστορίας και ορίζουν το ευρύτερο πλαίσιο του θέματός σας, αναδεικνύοντας σε ποιον θα πρέπει να ανήκει το προϊόν.

Όποια αξεσουάρ κι αν επιλέξετε για τις φωτογραφίες flat lay, ο Chris συνιστά να βεβαιώνεστε πάντα ότι είναι πεντακάθαρα. «Κάτι που έμαθα από τη συνεργασία μου με μεγάλους πελάτες είναι ότι αν υπάρχουν λεκέδες ή σκόνη ή οτιδήποτε άλλο, η φωτογραφία ουσιαστικά καταστρέφεται. Όσο καλή και να είναι η εικόνα, το βλέμμα του θεατή θα πέσει στην ατέλεια.

«Αν υπάρχουν γρατσουνιές και σημάδια, προσπαθήστε να τα κρύψετε με άλλα αξεσουάρ και βεβαιωθείτε ότι τα πάντα είναι πεντακάθαρα πριν από τη λήψη», συνεχίζει ο Chris. «Ειλικρινά, δεν θέλετε να βλέπετε τις εικόνες σας κατά την επεξεργασία και να τις καθαρίζετε μία-μία, γιατί αυτό είναι εφιάλτης.»

3. Στήσιμο και ρυθμίσεις μηχανής για λήψεις flat lay

Άνδρας που ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ένα μαύρο ρολόι από πάνω, χρησιμοποιώντας μηχανή Canon σε τρίποδο. Ένα μεγάλο φωτιστικό σώμα στούντιο φωτίζει το σκηνικό.

«Διατηρήστε το πίσω μέρος της μηχανής παράλληλο με τη διάταξη flat lay», λέει ο Chris. «Αν παρεκκλίνετε έστω και λίγο, η εικόνα θα παραμορφωθεί.» Ορισμένα τρίποδα διαθέτουν ενσωματωμένα αλφάδια στην κεφαλή τους, τα οποία είναι εξαιρετικά χρήσιμα για να διασφαλίσετε ότι η μηχανή σας είναι ευθυγραμμισμένη. © Andy Holbrook/Chris Priestley

Δεν χρειάζεστε ειδικό εξοπλισμό για να τραβήξετε εντυπωσιακές φωτογραφίες flat lay. Ωστόσο, ένα τρίποδο θα διατηρήσει τη μηχανή σταθερή στη θέση της καθώς εσείς τακτοποιείτε τα αξεσουάρ σας.

Ο Chris χρησιμοποιεί μια Canon EOS R5 και σε αυτό το άρθρο αναφέρει ότι το βάρος της ήταν πλεονέκτημα για τις λήψεις flat lay. «Αυτό σημαίνει ότι δεν δυσκολεύτηκα να τη στερεώσω πάνω από το τραπέζι. Με μια πιο βαριά μηχανή, θα έπρεπε να προσθέσω βάρος στο τρίποδο για να μην πέσει. Χάρη στην αρθρωτή οθόνη μεταβλητής γωνίας μπορούσα να τη μετακινήσω σε μια θέση όπου είχα τη δυνατότητα να βλέπω και την εικόνα.»

Σχετικά με την επιλογή φακού για λήψεις flat lay, ο Chris προτείνει ένα απλό μοντέλο 50mm, όπως ο Canon RF 50mm F1.2L USM. «Ο λόγος για τον οποίο εγώ θα επέλεγα έναν φακό 50mm αντί για κάποιον πιο ευρυγώνιο είναι ότι δεν προκαλεί παραμορφώσεις στις αποστάσεις από τις οποίες φωτογραφίζετε. Σε μια λήψη flat lay με φακό 16mm, για παράδειγμα, η προοπτική γύρω από τα άκρα θα παραμορφωθεί και το τελικό αποτέλεσμα δεν θα φαίνεται ωραίο στις φωτογραφίες των προϊόντων.»

Μια μηχανή όπως η Canon EOS RP αποτελεί επίσης εξαιρετική επιλογή γι’ αυτόν τον τύπο εικόνων, σε συνδυασμό με έναν φακό όπως ο Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM, ο οποίος καλύπτει το εύρος των 50mm και τα διαφράγματα που προτείνει ο Chris εδώ. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια compact μηχανή, όπως η Canon PowerShot G7 X Mark III, ειδικά αν ο προϋπολογισμός σας είναι πιο σφικτός. Ζυγίζει μόλις 304 γραμμάρια (συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας και της κάρτας μνήμης), αλλά καταγράφει άφθονες λεπτομέρειες με τον απίστευτο αισθητήρα 20,1MP που διαθέτει.

Αν και τα μικρά διαφράγματα, όπως f/16 και f/22, προσφέρουν ευκρινή εστίαση σε μεγαλύτερο μέρος μιας σύνθεσης flat lay, ο Chris χρησιμοποιεί συνήθως ρυθμίσεις f στοπ μεταξύ f/5.6 και f/8. «Δεν μου αρέσει να ανεβαίνω πιο ψηλά, γιατί αλλιώς ένα υπερβολικά μεγάλο τμήμα της εικόνας θα φαίνεται καθαρά», αναφέρει. «Μου αρέσει να δημιουργώ λίγο περισσότερο βάθος, ώστε ενώ μπορείτε να διακρίνετε καθαρά τι είναι το φόντο, να είναι ελαφρώς εκτός εστίασης – ώστε το βλέμμα σας να κατευθυνθεί με φυσικό τρόπο στο κύριο θέμα.»

4. Φωτίστε το σκηνικό σας από γωνία 45°

Άνδρας ντυμένος στα μαύρα, ο οποίος ρυθμίζει ένα μεγάλο φωτιστικό σώμα στούντιο στο σκηνικό μιας κουζίνας.

Όταν πρόκειται για τον φωτισμό εικόνων flat lay, ο Chris συνιστά τη χρήση μίας μόνο πηγής φωτός, είτε πρόκειται για φωτιστικό σώμα στούντιο σαν αυτό που φαίνεται στην εικόνα είτε για φυσικό φως από ένα παράθυρο. «Το φυσικό φως είναι πολύ καλό για τη λήψη φωτεινών εικόνων με ονειρική ατμόσφαιρα», αναφέρει. © Andy Holbrook/Chris Priestley

Φωτογράφος που χρησιμοποιεί την εφαρμογή Canon Camera Connect σε ένα smartphone για να φωτογραφίσει ένα κόκκινο ρολόι που περιβάλλεται από εξοπλισμό αναρρίχησης.

Ο Chris χρησιμοποίησε την εφαρμογή Canon Camera Connect για τις λήψεις του. «Προφανώς, όταν οριστικοποιηθεί μια διάταξη flat lay, δεν θέλω να κάνω μετακινήσεις», λέει. «Με τη χρήση της εφαρμογής είχα τη δυνατότητα να αλληλεπιδρώ με τη μηχανή χωρίς να την αγγίζω. Μπόρεσα να αλλάξω το διάφραγμα και την ταχύτητα κλείστρου, να ενεργοποιήσω το κλείστρο, καθώς και να κάνω ζουμ για να ελέγξω την εικόνα υψηλής ανάλυσης.» © Andy Holbrook/Chris Priestley

Όσον αφορά στον φωτισμό, ο Chris συνιστά να μην επιλέξετε κάτι σύνθετο. «Σε πολλά από τα έργα μου, φωτογραφίζω με ένα μόνο φως, τοποθετημένο σε γωνία 45°, τόσο οριζόντια όσο και κατακόρυφα ως προς το θέμα. Αυτό συνήθως δημιουργεί πολύ ωραίο φως στην εικόνα.

«Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι φωτισμού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε», συνεχίζει. «Επειδή εργάζομαι σε επαγγελματικό επίπεδο, συνήθως χρησιμοποιώ φωτιστικά σώματα στούντιο, καθώς μπορώ εύκολα να χρησιμοποιήσω τροποποιητές για να δώσω σχήμα στο φως και να το κάνω πιο απαλό. Ο συνεχής φωτισμός είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή, καθώς μπορείτε να δείτε πού πέφτουν οι σκιές, γεγονός που διευκολύνει πολύ τη διάταξη των αξεσουάρ στις εικόνες flat lay.»

Ένα Canon Speedlite, όπως το Canon Speedlite EL-1, που ενεργοποιείται από απόσταση χρησιμοποιώντας τον Πομπό Canon Speedlite ST-E3-RT V2, σας προσφέρει επίσης δημιουργικό έλεγχο του φωτισμού της σύνθεσης flat lay, ειδικά όταν χρησιμοποιείται με ομπρέλα ή softbox για διάχυση του φωτός.

Εναλλακτικά, λέει ο Chris, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης φυσικό φως. Συνήθως, είναι καλύτερα να φωτογραφίζετε στη διάρκεια μιας ημέρας με συννεφιά, παρά σε έντονο ηλιακό φως, επειδή τα σύννεφα βοηθούν στη φυσική διάχυση του φωτός και το κάνουν πιο απαλό. «Αν τοποθετήσετε τη σύνθεση flat lay σε γωνία 45° από ένα παράθυρο», λέει ο Chris, «θα έχετε ουσιαστικά το ίδιο αποτέλεσμα που θα είχατε χρησιμοποιώντας τεχνητό φως.»

5. Προσαρμόστε τις συνθέσεις σας για τα διαφορετικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης

Κοντινή λήψη flat lay ενός μαύρου ρολογιού με μαύρα λουράκια, με τις άκρες τους τοποθετημένες σε φόντο από σπασμένο σχιστόλιθο.

Για τις περισσότερες φωτογραφίες flat lay, ο Chris προτιμά να καδράρει επακριβώς την τελική εικόνα με τη μηχανή. Ωστόσο, γι’ αυτό το μελαγχολικό σκηνικό με τον σχιστόλιθο, επέλεξε μια ελαφρώς ευρύτερη λήψη ώστε να έχει λίγο περιθώριο ελευθερίας για να κόψει στη συνέχεια την εικόνα. Λήψη με Canon EOS R5 και φακό Canon RF 50mm F1.2L USM, με 1/100 δευτ., f/8 και ISO100. © Chris Priestley

Εικόνα ενός μαύρου ρολογιού από επάνω, με δύο μαύρα λουράκια πάνω σε θραύσματα σχιστόλιθου. Στο προσκήνιο φαίνεται μια μηχανή πάνω σε τρίποδο.

Αρχικά ο Chris σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει ένα σουπλά με σχιστόλιθο ως φόντο αυτής της λήψης flat lay, αλλά ήταν κάπως αδιάφορο. Έτσι, έσπασε τον σχιστόλιθο με ένα σφυρί, έστησε τα θραύσματα και γέμισε τα κενά με μαύρο χαλίκι ενυδρείου. Όταν χρειάζεται τοποθέτηση και αλλαγή θέσης των αντικειμένων, συνιστά τη χρήση στεγνής κόλλας. «Για λήψεις flat lay και φωτογράφιση προϊόντων, είναι ο σύμμαχός σας. Αφού τακτοποιήσω το φόντο, στήνω το κύριο αντικείμενο πριν τη διακόσμηση της υπόλοιπης διάταξης. Για να βεβαιωθώ ότι παραμένει στη θέση του, θα χρησιμοποιήσω μια μικρή ποσότητα στεγνής κόλλας.» © Andy Holbrook/Chris Priestley

«Ένα από τα πράγματα που μου αρέσουν στην Canon EOS R5 είναι ότι έχει υψηλό αριθμό megapixel, γεγονός που μου επιτρέπει να κάνω κοπές των εικόνων χωρίς υποβάθμιση της ποιότητας», λέει ο Chris. Ωστόσο, επισημαίνει επίσης πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν διαφορετικές απαιτήσεις για το μέγεθος και τις προδιαγραφές των εικόνων. Αντί να φωτογραφίζετε μια σύνθεση flat lay και να κάνετε απλώς κοπή μιας σειράς εναλλακτικών εικόνων από αυτήν με λογισμικό επεξεργασίας, ο Chris προτείνει να αφιερώνετε χρόνο στο στυλιζάρισμα μιας λήψης για κάθε τύπο διαδικτυακής χρήσης.

«Φωτογραφίζω με λόγο διαστάσεων 3:2, επειδή οι λήψεις flat lay χρησιμοποιούνται συνήθως ως εικόνες ιστολογίων ή ιστοσελίδων», εξηγεί. «Ωστόσο, κάτι που θα ήθελα να λάβετε υπόψη είναι ότι αν πρόκειται να προσαρμόσετε την εικόνα σας για διαφορετικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως σε λόγο διαστάσεων 4:5 για το Instagram ή ακόμη και σε 9:16, τότε θα πρέπει να αλλάξετε τη θέση των αξεσουάρ. Επίσης, θα συνιστούσα να αφαιρέσετε ορισμένα αξεσουάρ, επειδή θα έχετε πολύ μικρότερο χώρο για να δουλέψετε.»

6. Πειραματιστείτε με κινούμενα στοιχεία

Αν θέλετε πραγματικά να υπερβείτε τα όριά σας αναφορικά με τις εικόνες flat lay, θα μπορούσατε να πειραματιστείτε με την κίνηση, όπως έκανε ο Chris στην παραπάνω εικόνα. Για πετύχετε αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα, συνιστά να φωτογραφίζετε τα κινούμενα στοιχεία ξεχωριστά, αντί να προσπαθείτε να αποτυπώσετε τα πάντα σε μία λήψη. Δείτε περισσότερα από τη δουλειά του στο TikTok.

Άνδρας που στήνει σε ένα τρίποδο μια μηχανή στραμμένη προς τα κάτω, φωτογραφίζοντας ένα ροζ ρολόι πάνω σε έναν κυκλικό λευκοπίνακα με ροζ ροδοπέταλα να πέφτουν τριγύρω.

«Τοποθέτησα το λουράκι του ρολογιού, τακτοποίησα όλα τα πέταλα γύρω του και, στη συνέχεια, έριχνα σιγά-σιγά πέταλα ενώ συγχρόνως τραβούσα μια σειρά εικόνων», εξηγεί. «Έπειτα, χρησιμοποίησα το Adobe Photoshop για να κόψω τα πέταλα που μου άρεσαν και δημιούργησα μια σύνθετη εικόνα. © Andy Holbrook/Chris Priestley

Μηχανή πάνω σε τρίποδο στραμμένη προς τα κάτω για λήψη flat lay με ένα ροζ ρολόι πάνω σε κυκλικό λευκοπίνακα, με ροζ ροδοπέταλα να πέφτουν τριγύρω.

Ένας εξαιρετικός τρόπος για να κάνετε μια λήψη flat lay πιο δυναμική είναι να προσθέσετε κίνηση. Ένας απλός τρόπος για να συμπεριλάβετε κίνηση είναι να προσθέσετε αξεσουάρ και να τα αφαιρέσετε, ώστε στο τελικό βίντεο να φαίνεται ένα προϊόν να κινείται ή να εξαφανίζεται. © Andy Holbrook/Chris Priestley

«Ένα από τα πλεονεκτήματα της δημιουργίας μιας σύνθετης εικόνας στο Photoshop είναι ότι μπορούσα να τοποθετήσω τα πέταλα σε διαφορετικά επίπεδα», συνεχίζει ο Chris. «Στη συνέχεια, μπόρεσα να μεταφέρω αυτά τα επίπεδα στο Adobe After Effects, όπου πρόσθεσα μια εικονική μηχανή. Στη συνέχεια, μετακίνησα την μηχανή προς το ρολόι μέσα από αυτά τα επίπεδα, για να πάρω το εφέ 3D που βλέπετε εδώ.»

Αν προτιμάτε τα πιο απλά πράγματα, τότε μπορείτε να προσπαθήσετε να καταγράψετε τα κινούμενα στοιχεία στη σωστή θέση σε μία μόνο εικόνα. Αυτό περιλαμβάνει ίσως διάφορες δοκιμές και μερικά λάθη, γι' αυτό ρυθμίστε τη μηχανή σας στη λειτουργία συνεχούς προώθησης και πραγματοποιήστε λήψεις ριπής καθώς προσθέτετε την κίνηση. Για να δώσετε ζωή στις εικόνες, δοκιμάστε να τις συνδυάσετε σε ένα κινούμενο GIF, χρησιμοποιώντας το Adobe Photoshop ή το πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων που προτιμάτε.

Έχετε έμπνευση; Δοκιμάστε μια λήψη flat lay μόνοι σας και μοιραστείτε τα αποτελέσματά σας με το hashtag #FreeYourStory, κάνοντας tag την @canonemea.



*Οι επωνυμίες Adobe, After Effects, Lightroom και Photoshop είναι σήματα κατατεθέντα ή εμπορικά σήματα της Adobe στις Ηνωμένες Πολιτείες ή/και σε άλλες χώρες.



Σύνταξη: Marcus Hawkins

Σχετικά προϊόντα

Σχετικά άρθρα