Μειώστε τη χειροκίνητη επεξεργασία παραγγελιών
Οι αυτοματοποιημένες ροές εργασιών εξοικονομούν χρόνο και αποτρέπουν τα σφάλματα κατά την αποστολή
Βελτιστοποιήστε ολόκληρη τη διαδικασία διακίνησης προϊόντων, από την παραλαβή, τη συσκευασία και την αποστολή έως την επικύρωση των αποδεικτικών παράδοσης.
Η επιβράδυνση των διαδικασιών από ένα μη αποδοτικό και επιρρεπές σε σφάλματα σύστημα επεξεργασίας παραγγελιών μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην επιχείρησή σας.
Οι αυτοματοποιημένες ροές εργασιών εξοικονομούν χρόνο και αποτρέπουν τα σφάλματα κατά την αποστολή
Επιταχύνετε τη διαδικασία αποδεικτικών παράδοσης με την καταγραφή ηλεκτρονικής υπογραφής από φορητές συσκευές
Οι αποδοτικότερες τεχνολογίες μειώνουν το κόστος, τα σφάλματα και τις καθυστερήσεις
Τα ψηφιακά συστήματα αποθηκεύουν τις υπογραφές και τις εγγραφές με ασφάλεια
Ταχύτερη και εξυπνότερη παράδοση προϊόντων
Διαθέτουμε πλέον μια πιο τυποποιημένη διαμόρφωση, η οποία είναι πιο οικονομική, πιο εύκολη στη διαχείριση και πιο ευέλικτη.
Friedrich Staller
Γενικός Διευθυντής, GEV
Η αυστριακή εταιρεία εξοπλισμού κουζίνας GEV ήθελε μια λύση για την ταχύτερη επεξεργασία των τιμολογίων και των δελτίων αποστολής, ώστε να πετύχει τον στόχο της για παράδοση του 97% των παραγγελιών εντός της ίδιας ημέρας. Η εταιρεία αναζητούσε μια ψηφιακή λύση που θα επιτάχυνε τις βασιζόμενες σε έντυπα ροές εργασιών και θα της προσέφερε μεγαλύτερο έλεγχο και ορατότητα στις διαδικασίες.
Αναπτύξαμε μια ειδικά προσαρμοσμένη λύση Διεκπεραίωσης παραγγελιών, ενοποιώντας την πλατφόρμα Διαχείρισης εγγράφων της Canon με το σύστημα ESP της GEV, για την ψηφιοποίηση όλου του υλικού τεκμηρίωσης που σχετίζεται με τις παραγγελίες και την αυτόματη αρχειοθέτηση και σήμανσή του για γρήγορη και εύκολη ανάκτηση.
Η λύση μας επιτάχυνε τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, βοηθώντας το προσωπικό να βρίσκει ταχύτερα τα δελτία αποστολής και μειώνοντας τον χρόνο έκδοσης των τιμολογίων μέσω της ηλεκτρονικής υπογραφής. Εκτός από τη βελτίωση της ασφάλειας των εγγράφων και της ορατότητας, το σύστημα βελτίωσε επίσης την εμπειρία των πελατών, παρέχοντας πιο σαφή, επεξεργάσιμα πρότυπα παραγγελιών.
Εξάγονται δεδομένα πωλήσεων από το ERP και συγχωνεύονται με δεδομένα πελατών από το CRM
Δημιουργείται λίστα και αποστέλλεται στις φορητές συσκευές του προσωπικού της αποθήκης
Τα εμπορεύματα συσκευάζονται και δημιουργούνται ετικέτες για τις μεταφορικές εταιρείες
Δημιουργείται δελτίο αποστολής και αποστέλλεται στη φορητή συσκευή του οδηγού
Ηλεκτρονική καταγραφή της υπογραφής του πελάτη και δημιουργία τιμολογίου
Απογειώστε την επιχείρησή σας και ανακαλύψτε νέους τρόπους προσέγγισης πελατών με τις λύσεις ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας μας
Ελέγξτε τις ταμειακές ροές σας και ανακαλύψτε πώς η βελτιστοποιημένη διαδικασία διεκπεραίωσης τιμολογίων εξοικονομεί χρόνο και χρήματα