Μείωση λειτουργικού κόστους
Εξοικονόμηση χρημάτων μέσω της βελτιστοποίησης και της ψηφιοποίησης των ροών εργασίας
Αλλαγή της εικόνας του τμήματος Ανθρώπινων πόρων στον ψηφιακό κόσμο.
Οι μη αυτόματες ροές εργασιών στο τμήμα ανθρώπινων πόρων επιβραδύνουν την επιχείρησή σας, ενώ η αρχειοθέτηση σε έντυπη μορφή είναι ένας δαπανηρός και αναποτελεσματικός τρόπος για την αποθήκευση των πληροφοριών του προσωπικού.
Εξοικονόμηση χρημάτων μέσω της βελτιστοποίησης και της ψηφιοποίησης των ροών εργασίας
Βοηθήστε το προσωπικό του τμήματος HR να εργαστεί ταχύτερα και καλύτερα, με αυτοματοποίηση των διαδικασιών
Απόκτηση αναλυτικότερων στοιχείων, δεδομένων και πληροφοριών για το τμήμα HR, και εντοπισμός σημείων ανάσχεσης στις διαδικασίες
Ενίσχυση της ασφάλειας με κεντρική αποθήκευση των δεδομένων του προσωπικού
Παρουσίαση των δυνατοτήτων που προσφέρει η μετάβαση σε πρακτικές χωρίς χαρτί
Το σύστημα Canon HR Case Manager παρείχε τα εργαλεία και τη λειτουργικότητα για τον μετασχηματισμό του τρόπου που εργαζόμαστε.
Marco Trucchia
Διευθυντής τμήματος ανθρώπινων πόρων, Canon Ιταλίας
Η ομάδα του τμήματος HR της Canon Ιταλίας ξόδευε πολύ χρόνο και χρήματα στη διεκπεραίωση των έντυπων εγγράφων και ήθελε να βρει έναν ταχύτερο τρόπο για τον χειρισμό των δεδομένων του προσωπικού. Εκτός από την απόσπαση της προσοχής του προσωπικού από σημαντικότερες εργασίες, η μη αυτόματη επεξεργασία των 900 φακέλων των υπαλλήλων είχε καταστήσει το τμήμα HR ένα γραφειοκρατικό κέντρο κόστους.
Η εταιρεία συνειδητοποίησε ότι η απάντηση σε αυτό το πρόβλημα ήταν το Canon HR Case Manager, ένα γρήγορο και ευέλικτο σύστημα επεξεργασίας εγγράφων που επιτρέπει στο προσωπικό να διαχειρίζεται ψηφιακά τις πληροφορίες των υπαλλήλων.
Με τη μετατροπή των έντυπων φακέλων σε ψηφιακή μορφή, το τμήμα HR μείωσε τον χρόνο διαχείρισης κατά 15%, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και το ηθικό των υπαλλήλων. Τα χαρακτηριστικά ανάλυσης και ασφάλειας του συστήματος έδωσαν επίσης στα μέλη της ομάδας μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων του, ώστε να διατηρούν τα αρχεία τους ενημερωμένα και να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις συμμόρφωσης.
Αίτημα για κάλυψη κενής θέσης εργασίας, Διαχείριση CV, επιλογή κ.λπ.
Βελτιστοποιημένη διαδικασία πρόσληψης με λιγότερο διαχειριστικό φόρτο
Φύλλα κατανομής χρόνου, μισθοδοσία και δαπάνες, συμβάσεις υπαλλήλων κ.λπ.
Συνταξιοδότηση, αποχώρηση κ.λπ.
Εργαστείτε ταχύτερα, μειώστε το κόστος και προσφέρετε ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας, χάρη στην αποδοτικότερη επεξεργασία της αλληλογραφίας
Ενισχύστε την παραγωγικότητα και μειώστε τα σφάλματα αυτοματοποιώντας τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων και εγγραφής πελατών