Boost your business by talking to customers more effectively.

Επικοινωνία με τους πελάτες

Ενισχύστε την επιχείρησή σας επικοινωνώντας αποτελεσματικότερα με τους πελάτες.

Η επικοινωνία με τους πελάτες είναι σημαντική για κάθε οργανισμό. Όταν όμως αυτή η διαδικασία δεν εξελίσσεται, ο αντίκτυπος στην επιτυχία μπορεί να είναι μεγάλος.

Στην εποχή μας, οι καταναλωτές προσδοκούν ότι κάθε εταιρεία θα τους παρέχει τις πληροφορίες που θέλουν, όποτε τις θέλουν, στη συσκευή που επιλέγουν.

Τα οφέλη της καλύτερης Επικοινωνίας με τους πελάτες

Retain customers Retain customers

Διακράτηση πελατών

Με τη δημιουργία καλύτερης, πιο εξατομικευμένης επικοινωνίας

Strengthen branding Strengthen branding

Ενίσχυση του εμπορικού ονόματος

Με πιο συνεπή επίδοση μηνυμάτων μέσω πολλών καναλιών

Improve efficiency Improve efficiency

Βελτίωση απόδοσης

Με τη δημιουργία περιεχομένου για τους πελάτες από την επιχείρηση, αντί από το IT

Speed up time to market Speed up time to market

Ταχύτερη παρουσία στην αγορά

Με ενσωμάτωση δεδομένων από προηγούμενα, παρωχημένα συστήματα

Διαχείριση πελατών και επικοινωνίας: μια νέα προσέγγιση

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
Η λύση βελτίωσε τη λειτουργική παραγωγικότητα, καθώς και το επίπεδο ανταπόκρισής μας προς τους πελάτες.

Alan Watson

Υπεύθυνος σχέσεων με πελάτες, Aegon Η.Β.

Η πρόκληση

Η διεθνής ασφαλιστική εταιρεία Aegon ήθελε να βελτιώσει τον τρόπο επικοινωνίας με τα 2 εκατομμύρια των πελατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εκτός από την προετοιμασία για μετάβαση από την έντυπη στην ψηφιακή επικοινωνία, η εταιρεία ήθελε να μειώσει το κόστος με εξωτερικές αναθέσεις εργασιών και ταυτόχρονα να βελτιώσει την ασφάλεια των δεδομένων και τις δυνατότητες ελέγχου.

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
We helped Aegon develop a state-of-the-art inbound and outbound mail processing system

Η λύση

Βοηθήσαμε την Aegon να αναπτύξει ένα υπερσύγχρονο σύστημα επεξεργασίας της εισερχόμενης και της εξερχόμενης αλληλογραφίας, με αυτοματοποιημένες ροές εργασίας και ηλεκτρονική αποθήκευση. Αυτό το βελτιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης εγγράφων στεγάστηκε σε μια νέα, ειδικά κατασκευασμένη εγκατάσταση, την οποία διαχειρίζεται η Canon.

Τα οφέλη

Η λύση που χρησιμοποιήσαμε για την Επικοινωνία με πελάτες, την οποία αναθέσαμε εξωτερικά, απέδωσε 50% ταχύτερη διεκπεραίωση αλληλογραφίας και συνολική μείωση κόστους κατά 25%. Η λύση συνέβαλλε στη μετάβαση της Aegon από την έντυπη στην ψηφιακή επικοινωνία, βελτίωσε την παραγωγή εγγράφων και τον έλεγχο των δεδομένων, ενώ έδωσε στην εταιρεία τη δυνατότητα να επιτύχει συμμόρφωση με τους κανονισμούς.

Customer Communications solution led to 50% faster mail processing and a total 25% cost reduction.

Ανακαλύψτε νέους τρόπους για αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τους πελάτες.


ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Πώς λειτουργεί

Ανακαλύψτε νέους τρόπους προσέγγισης πελατών με τις λύσεις ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας μας.

Σχετικές λύσεις