Διακράτηση πελατών
Με τη δημιουργία καλύτερης, πιο εξατομικευμένης επικοινωνίας
Ενισχύστε την επιχείρησή σας επικοινωνώντας αποτελεσματικότερα με τους πελάτες.
Στην εποχή μας, οι καταναλωτές προσδοκούν ότι κάθε εταιρεία θα τους παρέχει τις πληροφορίες που θέλουν, όποτε τις θέλουν, στη συσκευή που επιλέγουν.
Με τη δημιουργία καλύτερης, πιο εξατομικευμένης επικοινωνίας
Με πιο συνεπή επίδοση μηνυμάτων μέσω πολλών καναλιών
Με τη δημιουργία περιεχομένου για τους πελάτες από την επιχείρηση, αντί από το IT
Με ενσωμάτωση δεδομένων από προηγούμενα, παρωχημένα συστήματα
Διαχείριση πελατών και επικοινωνίας: μια νέα προσέγγιση
Η λύση βελτίωσε τη λειτουργική παραγωγικότητα, καθώς και το επίπεδο ανταπόκρισής μας προς τους πελάτες.
Alan Watson
Υπεύθυνος σχέσεων με πελάτες, Aegon Η.Β.
Η διεθνής ασφαλιστική εταιρεία Aegon ήθελε να βελτιώσει τον τρόπο επικοινωνίας με τα 2 εκατομμύρια των πελατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εκτός από την προετοιμασία για μετάβαση από την έντυπη στην ψηφιακή επικοινωνία, η εταιρεία ήθελε να μειώσει το κόστος με εξωτερικές αναθέσεις εργασιών και ταυτόχρονα να βελτιώσει την ασφάλεια των δεδομένων και τις δυνατότητες ελέγχου.
Βοηθήσαμε την Aegon να αναπτύξει ένα υπερσύγχρονο σύστημα επεξεργασίας της εισερχόμενης και της εξερχόμενης αλληλογραφίας, με αυτοματοποιημένες ροές εργασίας και ηλεκτρονική αποθήκευση. Αυτό το βελτιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης εγγράφων στεγάστηκε σε μια νέα, ειδικά κατασκευασμένη εγκατάσταση, την οποία διαχειρίζεται η Canon.
Η λύση που χρησιμοποιήσαμε για την Επικοινωνία με πελάτες, την οποία αναθέσαμε εξωτερικά, απέδωσε 50% ταχύτερη διεκπεραίωση αλληλογραφίας και συνολική μείωση κόστους κατά 25%. Η λύση συνέβαλλε στη μετάβαση της Aegon από την έντυπη στην ψηφιακή επικοινωνία, βελτίωσε την παραγωγή εγγράφων και τον έλεγχο των δεδομένων, ενώ έδωσε στην εταιρεία τη δυνατότητα να επιτύχει συμμόρφωση με τους κανονισμούς.
Έντυπη ή ψηφιακή αλληλογραφία
Από πολλές πηγές
Με εξατομίκευση χρησιμοποιώντας δεδομένα εγγράφων
Βάσει εξατομικευμένων προτύπων εγγράφων
Σύστημα επίδοσης μέσω πολλών καναλιών
Για εύκολη ανάκτηση και έλεγχο
Εργαστείτε ταχύτερα, μειώστε το κόστος και προσφέρετε ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας, χάρη στην αποδοτικότερη επεξεργασία της αλληλογραφίας
Ενισχύστε την παραγωγικότητα και μειώστε τα σφάλματα αυτοματοποιώντας τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων και εγγραφής πελατών