Περισσότεροι από τους μισούς οργανισμούς αναμένουν διαχείριση όλων ή των περισσότερων εκτυπώσεων μέσω του cloud μέχρι το 2025.
ΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ CLOUD
Γνωρίστε τις Λύσεις συνδεσιμότητας στο cloud που προσφέρει Canon: ο εύκολος τρόπος για να ελευθερώσετε το πλήρες δυναμικό των προϊόντων Canon που διαθέτετε και να αποκομίσετε περισσότερα από τις επενδύσεις σας σε συστήματα εκτύπωσης και σάρωσης.
Συνδεθείτε
Εκτυπώστε και σαρώστε εύκολα από ευρέως διαδεδομένες υπηρεσίες παροχής χώρου αποθήκευσης στο cloud, όπως το OneDrive για επιχειρήσεις, το Dropbox ή το Google Drive. Επωφεληθείτε από το Cloud Connector, μια απλή λύση για ισχυρή συνδεσιμότητα στο cloud και αποκτήστε πρόσβαση σε προηγμένες λειτουργίες, όπως η μαζική σάρωση και η αυτοματοποιημένη ευρετηρίαση αρχείων με το Canon uniFLOW Online.
Μεγιστοποιήστε τον χρόνο σας
Το αποτέλεσμα: μειωμένη παραγωγικότητα και πολλαπλασιασμός των κινδύνων ασφάλειας των πληροφοριών.
Στη συνέχεια, θα βρείτε πέντε βήματα για καλύτερη εκτύπωση και σάρωση.
Επίπεδο 1: Κινητικότητα – «Εκτύπωση από το cloud»
Ενέργειες:
1. Αποστολή σελίδων προς εκτύπωση απ’ οπουδήποτε
2. Έλεγχος ταυτότητας σε οποιαδήποτε συσκευή
3. Αποδέσμευση της εργασίας εκτύπωσης με ασφάλεια
Αποτέλεσμα:
Η εργασία εκτύπωσης αποδεσμεύεται από το cloud στο σπίτι, στο γραφείο ή στον χώρο συνεργατικής εργασίας
Επίπεδο 2: Απλότητα – «Σάρωση σε email»
Ενέργειες:
1. Σάρωση εγγράφου στη συσκευή
2. Επιλογή της διεύθυνσης email προορισμού
3. Άνοιγμα email
4. Εύρεση εγγράφου
5. Άνοιγμα εγγράφων
6. Μετονομασία
7. Αποθήκευση ή/και προώθηση σε συναδέλφους
Αποτέλεσμα:
Το σαρωμένο έγγραφο αποθηκεύεται σε μια συσκευή και ενδεχομένως επισυνάπτεται σε email
Επίπεδο 3: Ασφάλεια – «Σάρωση σε χώρο αποθήκευσης στο cloud»
Ενέργειες:
1. Σάρωση εγγράφου
2. Επιλογή θέσης αποθήκευσης στο cloud, π.χ. Google Drive, OneDrive για επιχειρήσεις, Dropbox, Box κ.λπ.
Αποτέλεσμα:
Το έγγραφο σαρώνεται και μεταφέρεται αυτόματα στη σωστή θέση αποθήκευσης στο cloud
Αυτό συμβάλλει στη βελτίωση της ασφάλειας των πληροφοριών, της συνεργασίας και της παραγωγικότητας
Επίπεδο 4: Αποδοτικότητα – «Μαζική σάρωση»
Ενέργειες:
1. Σύνδεση στη συσκευή
2. Επιλογή του εικονιδίου σάρωσης που έχει ορίσει το τμήμα πληροφορικής με το uniFLOW Online, το οποίο πραγματοποιεί σάρωση και αποστολή του αρχείου σε μια προκαθορισμένη θέση στο cloud – για παράδειγμα, Scan to OneDrive Filing Assist
3. Σάρωση πολλών εγγράφων χρησιμοποιώντας το ADF με ένα πέρασμα
Αποτέλεσμα:
Πολλές σαρωμένες σελίδες, χωρισμένες σε έγγραφα στην επιλεγμένη θέση αποθήκευσης στο cloud, εξοικονομώντας χρόνο και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα
Επίπεδο 5: Αυτοματοποίηση – «Υποβοήθηση αρχειοθέτησης»
Ενέργειες:
1. Σάρωση επιλεγμένων εγγράφων για μια επιχειρησιακή διεργασία στη συσκευή
2. Χρήση του uniFLOW Online Filing Assist στον υπολογιστή για την επικύρωση βασικών δεδομένων (αριθμός εντολής αγοράς/αναφορά τιμολογίου/όνομα πελάτη κ.λπ.) και αποθήκευση σε καθορισμένη θέση στο cloud
Αποτέλεσμα:
Το έγγραφο αρχειοθετείται και ευρετηριάζεται με βάση τα δεδομένα που περιέχει, έτοιμο για περαιτέρω επεξεργασία
Βελτιωμένη ασφάλεια και διακυβέρνηση των δεδομένων
Μάθετε πώς η επιχείρησή σας μπορεί να επωφεληθεί από τις Λύσεις συνδεσιμότητας στο cloud.
Σχετικό λογισμικό και λύσεις
Εξερευνήστε άλλες λύσεις διαχείρισης επιχειρησιακών διεργασιών, που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την παραγωγικότητα, την αποδοτικότητα και την ασφάλεια και να προχωρήσετε στο ταξίδι σας προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
ΕΚΤΥΠΩΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Ολοκληρωμένες λύσεις εκτύπωσης και σάρωσης για επιχειρήσεις, για οποιοδήποτε περιβάλλον γραφείου
uniFLOW Online
Ένα προηγμένο λογισμικό διαχείρισης εργασιών εκτύπωσης και σάρωσης που αξιοποιεί τη δύναμη του cloud.
Επαγγελματικό λογισμικό για χώρους εργασίας
Ανακαλύψτε τις λύσεις λογισμικού της Canon για να βελτιώσετε την αποδοτικότητα του χώρου εργασίας σας και να μετασχηματίσετε την επιχείρησή σας.
CLOUD CONNECTOR
Απλοποιήστε τη συνδεσιμότητα στο cloud με το Cloud Connector, μια ασφαλή και εύχρηστη λύση cloud για ροές εργασιών εκτύπωσης και σάρωσης.