Εξοικονόμηση κόστους
Εξαλείψτε την ανάγκη για δαπανηρές υποδομές πληροφορικής ή εξειδικευμένους πόρους.
Η Online διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες (CCM) δεν αφορά απλώς τη βελτίωση της παραγωγής εγγράφων. Είναι ένα βήμα προς την επίτευξη μιας πελατοκεντρικής, οικονομικά συμφέρουσας και μειωμένου κόστους προσέγγισης για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.
Η ενοποιημένη διαχείριση διεργασιών και καναλιών μπορεί να ανοίξει έναν νέο τρόπο διαλογικής επικοινωνίας για την επιχείρησή σας. Μεταβείτε σε μια πλήρως διαχειριζόμενη υπηρεσία cloud και αξιοποιήστε τη μοναδική Εφαρμογή πελατών CCM της Canon.
Η διεκπεραίωση και η επεξεργασία βελτιστοποιούνται μέσω της σύνθεσης ειδικών επικοινωνιών για τον επιθυμητό τύπο παράδοσης, από τα εισερχόμενα αρχεία δεδομένων των πελατών.
Τα έτοιμα αρχεία είναι διαθέσιμα για επιστροφή στον πελάτη προς περαιτέρω επεξεργασία ή/και για παράδοση στον δικό του πελάτη.
Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στις σημαντικές δραστηριότητές σας αναθέτοντας την παραγωγή και την παράδοση των εκτυπώσεων και της αλληλογραφίας σε εξειδικευμένες ομάδες της Canon.
Οι πλήρως διαμορφωμένες επικοινωνίες αποστέλλονται στους τελικούς πελάτες μέσω email, με λειτουργία παρακολούθησης για τη δημιουργία αναφορών σχετικά με ανεπίδοτα email.
Διασφαλίστε αυτόματα ότι κάθε επικοινωνία φτάνει στον παραλήπτη, με παράδοση αρχείων έτοιμων προς εκτύπωση σε περίπτωση μη επίδοσης ή αποτυχίας αποστολής email μετά από αρκετές προσπάθειες.
Η Canon διαχειρίζεται τα εισερχόμενα δεδομένα σας, τα οποία υποβάλλονται σε επεξεργασία, μορφοποιούνται για εξερχόμενη επικοινωνία και φιλοξενούνται με ασφάλεια στο cloud.
Το προσωπικό μας είναι εξαιρετικά ικανό στη μετατροπή των δεδομένων σε εξατομικευμένες και στοχευμένες επικοινωνίες, συνεπείς με τους κανονισμούς.
Η ασφαλής απομακρυσμένη πρόσβαση παρέχει μια λύση CCM χωρίς να απαιτούνται δαπανηρές άδειες χρήσης ή ειδικό προσωπικό στις εγκαταστάσεις σας.
Επεκτείνετε τις δυνατότητες παράδοσης και εξοικονομήστε χρήματα και πόρους με μια πλατφόρμα Διαχείρισης της επικοινωνίας με τους πελάτες, η οποία ελέγχεται από ένα σημείο επαφής – στις εγκαταστάσεις σας και στο cloud.
- Markus Stricker, Γενικός Διευθυντής, MSP
Τα νέα συστήματα, όπως η πλατφόρμα επικοινωνίας της Canon, είναι ανεκτίμητα για τη διατήρηση των υφιστάμενων και την απόκτηση νέων πελατών.
Ανακαλύψτε νέους τρόπους προσέγγισης πελατών με τις λύσεις ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας μας.