ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Online διαχείριση επικοινωνίας με τους πελάτες

Two women and a man sitting in front of a long white desk adorned with PCs compare notes between pieces of paper and a tablet device.

Βελτίωση της εμπειρίας πελάτη με δυνατότητα cloud

Η Online διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες (CCM) δεν αφορά απλώς τη βελτίωση της παραγωγής εγγράφων. Είναι ένα βήμα προς την επίτευξη μιας πελατοκεντρικής, οικονομικά συμφέρουσας και μειωμένου κόστους προσέγγισης για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Η ενοποιημένη διαχείριση διεργασιών και καναλιών μπορεί να ανοίξει έναν νέο τρόπο διαλογικής επικοινωνίας για την επιχείρησή σας. Μεταβείτε σε μια πλήρως διαχειριζόμενη υπηρεσία cloud και αξιοποιήστε τη μοναδική Εφαρμογή πελατών CCM της Canon.

Τι προσφέρουμε

Υπηρεσία διεκπεραίωσης και επεξεργασίας

Η διεκπεραίωση και η επεξεργασία βελτιστοποιούνται μέσω της σύνθεσης ειδικών επικοινωνιών για τον επιθυμητό τύπο παράδοσης, από τα εισερχόμενα αρχεία δεδομένων των πελατών.

Υπηρεσία παράδοσης

Τα έτοιμα αρχεία είναι διαθέσιμα για επιστροφή στον πελάτη προς περαιτέρω επεξεργασία ή/και για παράδοση στον δικό του πελάτη.

Υπηρεσία εκτύπωσης και ταχυδρομικής αποστολής

Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στις σημαντικές δραστηριότητές σας αναθέτοντας την παραγωγή και την παράδοση των εκτυπώσεων και της αλληλογραφίας σε εξειδικευμένες ομάδες της Canon.

Υπηρεσία e-mail

Οι πλήρως διαμορφωμένες επικοινωνίες αποστέλλονται στους τελικούς πελάτες μέσω email, με λειτουργία παρακολούθησης για τη δημιουργία αναφορών σχετικά με ανεπίδοτα email.

Υπηρεσία επιστροφής σε εκτυπωμένο υλικό

Διασφαλίστε αυτόματα ότι κάθε επικοινωνία φτάνει στον παραλήπτη, με παράδοση αρχείων έτοιμων προς εκτύπωση σε περίπτωση μη επίδοσης ή αποτυχίας αποστολής email μετά από αρκετές προσπάθειες.

Μέθοδοι παράδοσης

Ολοκληρωμένη διαχείριση

Η Canon διαχειρίζεται τα εισερχόμενα δεδομένα σας, τα οποία υποβάλλονται σε επεξεργασία, μορφοποιούνται για εξερχόμενη επικοινωνία και φιλοξενούνται με ασφάλεια στο cloud.

Πόροι με εξαιρετικές ικανότητες

Το προσωπικό μας είναι εξαιρετικά ικανό στη μετατροπή των δεδομένων σε εξατομικευμένες και στοχευμένες επικοινωνίες, συνεπείς με τους κανονισμούς.

Φιλοξενία στο cloud

Η ασφαλής απομακρυσμένη πρόσβαση παρέχει μια λύση CCM χωρίς να απαιτούνται δαπανηρές άδειες χρήσης ή ειδικό προσωπικό στις εγκαταστάσεις σας.

Woman sat on the floor beside a mustard-coloured sofa with open laptop resting on her legs smiles as she looks at her pink smartphone.

Κατεβάστε το περιεχόμενο

Two women in soft focus look over a tablet device as downlights glimmer in the foreground.

Παράδοση μέσω πολλαπλών καναλιών

Επεκτείνετε τις δυνατότητες παράδοσης και εξοικονομήστε χρήματα και πόρους με μια πλατφόρμα Διαχείρισης της επικοινωνίας με τους πελάτες, η οποία ελέγχεται από ένα σημείο επαφής – στις εγκαταστάσεις σας και στο cloud.

Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών, με μια πλατφόρμα διαχείρισης στο cloud.


Τα νέα συστήματα, όπως η πλατφόρμα επικοινωνίας της Canon, είναι ανεκτίμητα για τη διατήρηση των υφιστάμενων και την απόκτηση νέων πελατών.

- Markus Stricker, Γενικός Διευθυντής, MSP

Σχετικές υπηρεσίες και λύσεις

Close-up of a man resting his left hand on a laptop keyboard while holding a mobile phone in his right hand, with out of focus background.

Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες

Ανακαλύψτε νέους τρόπους προσέγγισης πελατών με τις λύσεις ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας μας.

Ανακαλύψτε έναν νέο τρόπο εργασίας, με τις Υπηρεσίες της Canon για επιχειρήσεις.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ